  • Data: 2011-05-25 08:34:35
    Temat: Re: przyczyna rozwiązania umowy na wypowiedzeniu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-05-2011 00:43, smerf pisze:
    > Dzięki, że pomagacie bo już wiele razy uzyskałem pomocne odpowiedzi na
    > grupie.
    > Pytanie mam takie.
    >
    > Wydaje mi się, że kiedyś czytałem orzeczenie wyroku SN, w którym
    > powiedziane było,
    > że w procesie o nieuzasadnione zwolnienie z pracy mogą być rozpatrywane
    > tylko
    > te przyczyny, które są podane na wypowiedzeniu, choćby pracodawca
    > twierdził, że
    > do rozwiązania umowy skłoniły go też inne przyczyny niewspomniane na
    > papierze.

    Nie wiem czy do tego potrzebny aż wyrok SN.
    Pracodawca na wypowiedzeniu podał przyczynę, z którą się nie zgadzasz i
    chyba to właśnie zaskarżasz, prawda?
    Jego jedyna obrona, to udowodnieni, że podana przyczyna faktycznie
    zaistniała.
    Bo skoro były inne, "lepsze" to czemu podał nieprawdziwą lub
    niewystarczającą?

    ps. Mam nadzieję że nie jest to sytuacja, kiedy pracodawca podał
    "neutralną" przyczynę, żeby Ci nie psuć opinii, bo tak naprawdę
    powinieneś wylecieć dyscyplinarnie i ma na to dowody?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813