  • 1. Data: 2008-01-05 15:30:23
    Temat: przesłuchanie - stawiennictwo obowiązkowe?
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    Witam,
    Dostałam pismo z Sądu Rejonowego z następującą adnotacją:

    "Stawiennictwo obowiązkowe pod rygorem pominięcia dowodu z przesłuchania w
    charakterze uczestniczki".

    Chodzi o złozony przeze mnie wniosek o zniesienie współwłasności
    nieruchomosci. Raz już byłam wzywana, stawiłam sie, przedstawiłam swoje
    racje. Potem sąd powołał biegłego geodetę. Geodeta wytyczył granice
    podziału. Teraz jest kolejne przesłuchanie. Czy mam obowiazek się stawić?
    Nie rozumiem tego zapisu.

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
    ae

  • 2. Data: 2008-01-05 16:21:55
    Temat: Re: przesłuchanie - stawiennictwo obowiązkowe?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AlterEgo" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie, ale wówczas sąd nie weźmie pod uwagę Twoich racji, które mogła byś
    ewentualnie wyłuszczyć. o ile znasz wynik prac geodety i uważasz, ze jest
    on zgodny z Twoimi interesami, to w sumie nic wielkiego sie nie stanie.

  • 3. Data: 2008-01-05 17:04:11
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    > Nie, ale wówczas sąd nie weźmie pod uwagę Twoich racji, które mogła byś
    > ewentualnie wyłuszczyć. o ile znasz wynik prac geodety i uważasz, ze jest
    > on zgodny z Twoimi interesami, to w sumie nic wielkiego sie nie stanie.

    Dziękuję za odpowiedz
    Pozdrawiam,
    ae