  • 1. Data: 2008-01-05 15:40:30
    Temat: Stary dowód a podpisanie aktu notarialnego
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    Witam,
    Mam następujacy problem: w przyszłym tygodniu podpisuję akt notarialny
    kupna - sprzedaży mieszkania. Niestety, nie udało mi się do tej pory
    wymienić dowodu na nowy: wniosek złożony w październiku; ze względu na
    niezgodności odpisów metryki urodzenia (pisownia imienia) sprawa się ciągnie
    od kilku miesięcy i mam na to znikomy wpływ.
    Pytanie: czy mogę podpisać akt notarialny posługując sie starym dowodem?
    Czytałam, że stary dokument jest ważny do końca marca, ale z drugiej strony
    wszędzie trąbią, że na stary dowód juz nic nie załatwie.
    Bardzo proszę o wskazówki. Jaka ustawa to reguluje?

    Dziękuje i pozdrawiam,
    ae

  • 2. Data: 2008-01-05 16:26:51
    Temat: Re: Stary dowód a podpisanie aktu notarialnego
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    AlterEgo napisał(a):
> [...]
    > wszędzie trąbią, że na stary dowód juz nic nie załatwie.
    > Bardzo proszę o wskazówki. Jaka ustawa to reguluje?

    Stare dowody faktycznie ważne są do końca marca, w ostateczności
    przed notariuszem możesz wylegitynmować się paszportem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-01-05 16:30:16
    Od: <s...@a...pl>

    > Czytałam, że stary dokument jest ważny do końca marca, ale z drugiej
    > strony wszędzie trąbią, że na stary dowód juz nic nie załatwie.
    > Bardzo proszę o wskazówki. Jaka ustawa to reguluje?

    ustawa o czasowym posługiwaniu się dowodami osobistymi wydanymi przed
    01-01-2001
    Dz.U. 191 poz. 1363 rok 2007

  • 4. Data: 2008-01-05 17:03:49
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>