  • 31. Data: 2008-08-01 08:34:14
    Temat: Re: przelew sporych sum
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 31 lipiec 2008 10:37
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g6rtju$3n1$1@news.onet.pl>):

    > O ile się nie wpadnie. Jak się wpadnie, to chyba 45% zabierają czy jakoś
    > tak.

    To pewnie zależy od tego, czy się wpadło z dziewczyną pracującą w US,
    czy gdzieś indziej.

    A tak poważnie, to nie pisz głupstw.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 32. Data: 2008-08-01 08:37:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Jul 2008, Tristan wrote:

    > (autor Liwiusz
    >
    > O ile się nie wpadnie. Jak się wpadnie, to chyba 45% zabierają czy jakoś
    > tak.

    Nie za przelanie z kieszeni do kieszeni lecz za wyciągnięcie z materaca
    bez możliwości udowodnienia kto, kiedy i skąd miał żeby tam włożyć[1],
    nie 45% a 75% i nie zabierają a każą dobrowolnie wpłacić.
    Zabranie dopiero potem ;)
    Radio Erewań się kłania! (ale nicka używa już inny gość na grupach
    .foto).

    [1] wiarygodne wskazanie przedawnionego przestępstwa z którego wzięły
    się te pieniądze AFAIK zwalnia z podatku. Ot taki ficzer...
    w .pl Al Capone NIE poszedłby siedzieć "za podatki".

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2008-08-01 08:45:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 10:34
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6uhq4$lpq$1@news.onet.pl>):

    > To pewnie zależy od tego, czy się wpadło z dziewczyną pracującą w US,
    > czy gdzieś indziej.
    > A tak poważnie, to nie pisz głupstw.

    No jakich głupstw? Za lewą kasę się tyle płaci chyba.

    --
    Tristan

  • 34. Data: 2008-08-01 08:46:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 10:37
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0808011034070.2688@quad>):

    > Nie za przelanie z kieszeni do kieszeni

    No za przelanie z lewej kieszeni do prawej.

    --
    Tristan

  • 35. Data: 2008-08-01 08:51:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g6uhq4$lpq$1@news.onet.pl>):

    > No jakich głupstw? Za lewą kasę się tyle płaci chyba.

    Za lewą się płaci. Ale nie płaci się za przelanie z jednej kieszeni do
    drugiej. Bowiem implikacja "przelanie z jednej kieszeni do drugiej" =>
    "pieniądze są lewe" jest fałszywa.

  • 36. Data: 2008-08-01 08:51:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0808011034070.2688@quad>):

    > No za przelanie z lewej kieszeni do prawej.

    Też nie. I na odwrót też nie.

  • 37. Data: 2008-08-01 09:12:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 10:51
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6uiq2$q7i$1@news.onet.pl>):

    > Za lewą się płaci. Ale nie płaci się za przelanie z jednej kieszeni do
    > drugiej. Bowiem implikacja "przelanie z jednej kieszeni do drugiej" =>
    > "pieniądze są lewe" jest fałszywa.

    Moment... lewa kieszeń to taka na lewą kasę w slangu przecież.

    --
    Tristan

  • 38. Data: 2008-08-01 09:13:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    wasz znak: <g6uiql$q7i$2@news.onet.pl>):

    > Też nie. I na odwrót też nie.

    No z prawej do lewej to nie, bo za prawą już zapłacono podatek, a lewa
    przelewu nie wykazuje. Za to z lewej do prawej jak najbardziej.

    --
    Tristan

  • 39. Data: 2008-08-01 09:14:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > "pieniądze są lewe" jest fałszywa.

    Moment... lewa kieszeń to taka na lewą kasę w slangu przecież.
    Mówiłeś o przelewie, więc nie mów teraz, że chodziło ci o fizyczne
    przekładanie pomiędzy dziurami w spodniach. Mówiłeś ewidentnie w przenośni.
    A w takim przypadku lewa kieszeń oznacza co oznacza.

    --
    Tristan

  • 40. Data: 2008-08-01 09:16:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > przekładanie pomiędzy dziurami w spodniach. Mówiłeś ewidentnie w przenośni.
    > A w takim przypadku lewa kieszeń oznacza co oznacza.

    Źle się zrozumieliśmy, zresztą wystarczy przeczytać wątek od
    początku, aby wiedzieć, że chodzi tutaj o legalne pieniądze. Zatem
    specjalnie dla Ciebie: "Za przelanie pieniędzy z przedniej kieszeni do
    tylnej..." ;)