  • 1. Data: 2008-07-30 07:41:16
    Temat: Świerczewski i Majdan a dmuchanie w alkomat
    Od: m...@v...pl

    Witam
    Większość zapewne zna sprawę z tymi panami. Moje pytanie jest następujące:
    Świerczewki odmówił dmuchania w alko i dopiero na następny dzień dmuchął. Czy
    istnieją przepisy (oprócz pord), które mogą przymusić delikwentów do takiego
    badania?
    pzdr

  • 2. Data: 2008-07-30 10:34:49
    Temat: Re: Świerczewski i Majdan a dmuchanie w alkomat
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy
    > istnieją przepisy (oprócz pord), które mogą przymusić delikwentów do

    a mnie bardziej zastanawia po jaka cholere mieli dmuchac?
    Najgorsze jest to ze oni nie mogli rozmawiac a policjanci mogli ustalic
    wspolna wersje, a to co opowiadal majdan wczroaj w tvn24 brzmialo bardzo
    prawdopodobnie

    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)