  • 1. Data: 2008-07-30 11:38:23
    Temat: przelew sporych sum
    Od: "Mateusz" <n...@c...pl>

    Sprzedałem mieszkanie. Przelałem z jednegokonta na drugie sporą sumę
    pieniędzy. Oba konta są moje. Czy bank będzie informował US o takiej
    transakcji (ponad 200.000 zł). Oba konta należą do mnie (nie są to konta
    firmowe tylko prywatne).

  • 2. Data: 2008-07-30 11:46:09
    Temat: Re: przelew sporych sum
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Mateusz pisze:
> [...]
    > pieniędzy. Oba konta są moje. Czy bank będzie informował US o takiej
    > transakcji (ponad 200.000 zł). Oba konta należą do mnie (nie są to konta

    A nawet gdyby, to co?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-07-30 12:17:43
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Użytkownik "Mateusz" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniędzy. Oba konta są moje. Czy bank będzie informował US o takiej
    > transakcji (ponad 200.000 zł). Oba konta należą do mnie (nie są to konta

    150 000 euro chyba bylo jakas granica, kiedys 150 000 zl? Na kazdej poczcie
    jest informacja otym, zwalczaja ponoc terroryzm ;)) Dobre...

    Mogles przelac po 100 000 dla sw spokoju jesli sumke masz zarobiona na czarno
    albo jestes terrorysta!

  • 4. Data: 2008-07-30 12:48:25
    Od: "Mateusz" <n...@c...pl>

    > A nawet gdyby, to co?

    To nie chce mi się chodzić po skarbówce i tłumaczyć, ot co.

  • 5. Data: 2008-07-30 12:54:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 30 Jul 2008 14:48:25 +0200, "Mateusz" <n...@c...pl>
    wrote:

    >To nie chce mi się chodzić po skarbówce i tłumaczyć, ot co.
    To zatytuluj przelew tak aby byl tlumaczeniem np
    "Srodki uzyskane ze sprzedazy mieszkania przy ul.Prawdziwej"

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2008-07-30 13:09:50
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mateusz" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > 150 000 euro chyba
    chyba Ci sie zera pomyliły

  • 7. Data: 2008-07-30 14:43:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    net.pl
    użytkownik *Papkin* napisał(a):

    > 150 000 euro chyba bylo jakas granica, kiedys 150 000 zl? Na kazdej
    > poczcie jest informacja otym, zwalczaja ponoc terroryzm ;)) Dobre...

    Zwalczają. Kiedyś przelałem koledze pewną, znacznie niższą kwotę, a w tytule
    przelewu dałem "za materiały rozszczepialne". Nikt nie wnikał :)

    --
    Big Jack
    //////

  • 8. Data: 2008-07-30 15:12:14
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    > To nie chce mi się chodzić po skarbówce i tłumaczyć, ot co.

    I tak bedziesz US musial poinformowac o transakcji i zaplacic od niej
    podatek.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 9. Data: 2008-07-30 15:39:56
    Od: Mar <w...@O...pl>

    Papkin pisze:
> [...]
    > poczcie jest informacja otym, zwalczaja ponoc terroryzm ;)) Dobre...
    >
    > Mogles przelac po 100 000 dla sw spokoju jesli sumke masz zarobiona na

    Czyli jak przelejemy 5x po 50k to bedzie ok ?
    To po co wogole ten przepis skoro go mozna w tak glupi sposob obejsc.

  • 10. Data: 2008-07-30 15:52:56
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Le5zek pisze:
    > Użytkownik "Mateusz" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > I tak bedziesz US musial poinformowac o transakcji i zaplacic od niej
    > podatek.

    tak z ciekawosci (bo nie wiem) jaki podatek?

    pozdrawiam
    SlawcioD