eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?Re: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Papir" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
    Date: Wed, 17 Nov 2004 15:06:20 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <cnfpdc$k1c$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cne08m$n4i$1@inews.gazeta.pl> <8...@z...router>
    <cnf3fa$336$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bop176.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1100703980 20524 172.20.26.240 (17 Nov 2004 15:06:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Nov 2004 15:06:20 +0000 (UTC)
    X-User: crimson_wind
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: bop176.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:255850
    [ ukryj nagłówki ]

    crimson_wind <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> napisał(a):
    >
    >
    > >
    > > Powinieneś zacząć od przeglądnięcia archiwum grupy, ale jako ze na ten
    > > pomysł wpada niewielu, to powinieneś może napisac z tytułu czego
    > > reklamowałeś to swoje coś, a jesli z tyt. gwarancji to co masz napisane w
    > > karcie gwarancyjnej.
    > >
    > Wcześniejsze tematy niestety nie wyjaśniły moich wątpliwości.
    > Sprzęt ma dwuletnią gwarancję, zepsuł się po trzech tygodniach od daty
    zakupu.
    > Został odesłany do serwisu i przyjęty do naprawy gwarancyjnej więc była to
    > usterka, którą obejmuje zakres czynności gwarancyjnych. A co mam napisane w
    > karcie gwarancyjnej o przekroczeniu terminu? Nic, niestety. Są dwa punkty,
    > które mówią:
    >
    > W przypadku stwierdzenia przez sprzedawcę wady niemożliwej do usunięcia,
    > wymiany urządzenia na nowe dokonuje sprzedawca, po przedstawieniu Karty
    > Gwarancyjnej.
    >
    > oraz
    >
    > W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej
    > zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
    >
    > Co w takim razie? Czy po upływie terminu naprawy mogę ubiegać się o wymianę
    > urządzenia na nowe?
    >
    > Aha - sprzedawca i serwis tychże produktów to ta sama firma.
    >
    >
    >
    Mam nadzieję, że ktoś z Was mi pomoże rozwiązać ten problem. Proszę o dobre
    rady w tej kwestii :)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1