  • 1. Data: 2004-11-16 22:21:27
    Temat: źle policzony urlop
    Od: Mik <a...@e...w.sygnaturce.pl>

    Witajcie!!

    Pracuję w pewnej firmie. Byłem na urlopie we wrześniu, i dostałem
    wypłatę. Była większa niż zwykle (nie znam się na tym, niestety),
    ale za każdym razem, jak byłem na urlopie, dostawałem większą. I
    dostałem pismo z tej firmy, zajmującej się księgowością, że proszą
    mnie o zwrócenie 109 zł na ich konto, ze względu na ich pomyłkę.
    Rozumiem, pomyłka się każdemu zdarzy, ale niestety pracuję jako
    kasjer, zarabiam 450zł/mieś, całość wydałem na studia,
    zapożyczyłem się do tego ;/ Czy mam obowiązek zapłacić to, czy nie?
    Nie pytam się o to, czy powinienem (uczciwość itp..), tylko, czy
    muszę. Jak ja się pomylę na kasie, to ja za to płacę (wszędzie chyba
    tak jest, przynajmniej tak mi się wydaje). Nie stać mnie na to. Nie
    zwrócę im pieniędzy, bo nie mam z czego. Czy są jakieś podstawy
    prawne, lub coś w tym rodzaju??

    dzięki za wszelkie wskazówki.

    pozdrawiam Mik

    --