    From: "misio_patysio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przejęcie usługodawcy przez inną firm
    Date: Mon, 30 Jan 2006 22:26:09 +0100

    Mam następujący problem.

    Korzystam z usług dostawcy internetu firmy "Netmaniak". Firma ta została
    ostatnio "przejęta" przez firmę "Hobby II". Właściciel firmy Hobby II jest
    współwłaścicielem firmy "Netmaniak". Ostatnia faktura (z logo i danymi
    Netmaniak) przyszła w kopercie ostemplowanej przez Hobby II. Znajmy który
    też jest klientem wymienionej firmy nie opłacił faktury w związku z tym
    ograniczyli mu transfer. Zadzwonił do nich z pytaniem czemu, gdyż "nie
    dostał" faktury tylko jakiś list od Hobby II, który wywalił do kosza bo
    spamu nie czyta. Podczas tej rozmowy pracownik poinformował go o przejęciu
    firmy Netmaniak przez Hobby II.

    I teraz moje pytania:

    Czy nie powinienem dostać informacji o przejęciu firmy?

    Czy do umowy nie powinien zostać dodany aneks?

    Słyszałem że od jakiegoś czasu (nie interesuje się prawem więc nie wiem) na
    szczeblu powiatu funkcjonuje instytucja której działanie jest podobne do
    UOKiK. Czy mogę tą sprawę zgłosić tej instytucji? Jak ta instytucja się
    nazywa?