  • Data: 2002-09-25 12:30:26
    Temat: przedawnienie zus
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałam pismo z zusu wzywające mnie do uregulowania zaległych składek zus
    w spółce w której kiedyś jako młody człowiek dałam się wmanewrowac w zarząd.
    Chodzi o okres 1993-1995 . Pytanie do grupowiczów mam takie:
    1. Czy sprawa jako taka nie uległa przedawnieniu
    2. W 1993 złożyłam rezygnacje z zarzadu , pismo poszło do sądu, ale są dnie
    wykreślił mnie z rhb, bo spółka w międzyczasie sie zwinęła z lokalu i list
    z sadu nie został doręczony. Moim zdaniem z dniem podjęcia uchwały przez
    wspólników o odwołaniu, przestałam być zarzadem , ale chyba zdaniem zusu
    nie.

    --
    Pozdrawiam,

    Ewa R.