    From: "news.tpi.pl" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: proszę o poradę
    Date: Tue, 26 Mar 2002 14:17:05 +0100

    Witam wszystkich!

    Chciałam poradzić się Was w pewnej sprawie. Mam pewien problem i sama już
    nie wiem co mam robić. Mieszkam z mamą i ze starszym bratem w dwupokojowym
    mieszkaniu. Problem polega na tym, że już nie możemy wytrzymać. Brat nie
    pracuje, same musimy zarabiać na utrzymanie domu. Ale żeby tego było mało to
    brat w niczym nam nie pomaga, żadnych obowiązków, na dodatek przychodzi
    pijany. To wszystko można byłoby zcierpieć ale tego, że nas okrada to nie
    możemy przeboleć. Zaczęło się to już dawno na początku ginęły ubrania, buty,
    póżniej sprzęt gospodarstwa domowego, a teraz to nawet biżuteria. Nic nie
    możemy zostawić na wierzchu bo zaraz ginie. Mamy tego dosyć, z takim
    człowiekiem nie można żyć pod jednym dachem. Mam do Was gorącą prośbę,
    jeżeli możecie to poradźcie mi co mam zrobić, czy mogę podać go na policję w
    związku z kradzieżą. A może jest jakieś prawo, które mówi o tym, że takiego
    człowieka można wymeldować. Proszę pomóżcie, będę wdzięczna za jakąkolwiek
    poradę.

    Dziękuję z góry!

    Irena.