  • Data: 2002-03-27 17:25:07
    Temat: Re: proszę o poradę
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Kwiatkowski" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a7ruh8$30d$1@news.tpi.pl...

    > policję że się awanturuje. Po tym całym bałaganie pozew o
    > ubezwłasnowolnienie do sądu ze względu na alkoholizm itd. Jest stosowna
    > procedura. Ustanowienie opieki np. matki czy siostry nad tą osobą.

    o eksmysje

    ochronie zdrowia psychicznego ?
    bądź niestacjonarnym , o tym decyduje opinia biegłych i w ostateczności
    sędzia to orzeka a nie opiekun ..
    A nawet jak jest ustanowiony opiekun prawny dla całkowicie
    ubezwłasnowolnionego to w ważnych sprawach musi mieć zgodę sądu ...
    Jaki
    > skutek - o leczeniu w zakładzie zamkniętym decyduje opiekun a nie on. Jest
    > to trudne i czasochłonne, ale jeżeli chcecie walczyć o tego człowieka (bo
    on
    > jest po prostu chory) i nie jest do końca zdegenerowany to warto taką
    walkę

    > Proponowałabym przejść się do sądu i zbadanie kto ma rację - opieke
    ustanawia sie dla takich spraw w sądach rodzinnych