  • Data: 2004-06-18 05:34:15
    Temat: prośba w sprawie wypowiedzenia umowy o prace
    Od: "Niunia" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich serdecznie

    Z góry przepraszam jezeli temat był juz wałkowany.

    Dnia 15.06.br dostałam wypowiedzenie umowy, w ciagu 7 dni przysługuje mi
    odwołanie od tej decyzji.
    To wiem :)
    Pytanie
    Czy nalezy w Sadzie Pracy zgłośic że zakład pracy ma w stosunku do mnie
    zaleglości finansowe??
    W chwili obecnej nie mam roszczeń co do samego wypowiedzenia obawiam sie
    tylko ze moze sie okazac, ze moj zakład pracy nie wypłaci mi moich
    należności.
    Czy nalezy taki fakt zgłosic w ciągu własnie tych 7 dni??

    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie

    Niunia