eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosba o porade - "Odpowiedzialnosc sprzedawcy"prosba o porade - "Odpowiedzialnosc sprzedawcy"
  • Data: 2006-04-04 14:10:30
    Temat: prosba o porade - "Odpowiedzialnosc sprzedawcy"
    Od: r...@e...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Póltora roku temu zakupilem sprzet elektroniczny ( stacjonarna
    nagrywarka DVD ) w jednym z marketów duzej sieci handlowej. W czasie
    trwania gwarancji ( która wynosila 1 rok ) sprzet zepsul sie i
    zgodnie z warunkami w/w gwarancji zostal przez autoryzowany serwis
    naprawiony. Niestety po uplywie gwarancji nagrywarka znów sie
    zepsula - tym razem jednak serwis odmówil naprawy pogwarancyjnej
    pisemnie uzasadniajac, ze z powodu braku mozliwosci sprowadzenia
    czesci sprzet nie nadaje sie do naprawy. Równiez sklep umywa
    rece informujac, ze minal juz okres gwarancyjny.
    Czy w tym przypadku ma zastosowanie przepis o "Odpowiedzialnosci
    sprzedawcy " ?? Przegladajac grupe natknalem sie na informacje,
    ze taka odpowiedzialnosc trwa 2 lata. Sprzedawca nie poinformowal w
    momencie sprzedazy, ze jeden z elementów nagrywarki nie podlega
    naprawie i w chwili usterki tego elementu sprzet staje sie
    bezuzyteczny... Czy mozna zatem uznac, ze sprzet jest niezgodny z
    umowa ?

    Dodam tylko, ze nagrywarka kupiona jest na firme a nie na osobe
    fizyczna..

    za wszelka pomoc bede wielce zobowiazany

    pozdrawiam,RM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1