  • Data: 2007-01-13 17:30:37
    Temat: proces - zakaz konkurencji - czy to mozna wygrać?
    Od: "Tomasz Renkiel" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich Serdecznie,

    Przede wszystkim - najlepsze życzenia noworoczne, na cały rok 2007.

    Po drugie, powód dla którego sie tu pojawiam to fakt iż otrzymałem dzisiaj
    plik dokumentów od mojego poprzedniego pracodawcy, wraz z wezwaniem do sądu,
    w charakterze pozwanegp, na rozprawe dotycząca złamania przeze mnie umowy o
    zakazie konkurencji .
    Fakt faktem że w sierpniu zeszłego roku zmieniłem prace i przeszedłem do
    firmy z tej samej branży. Z zaopatrzeniowca przenisłem sie na stanowisko
    handlowca, w polskiej firmie, będącej oddziałem firmy niemieckiej.

    MArtwi mnie fakt samego wezwania do sądu i tego że proces, itd. Chciałem
    zapytac czy takowe sprawy sa wogóle do wygrania? czy zeczywiscie musze
    zostac 'skazany' i zaplacić odszkodowanie w wysokosci 20000zlp swojemu
    byłemu pracodawcy?
    Może szukam pocieszenia, ale chce po prosu usłyszec że mozna taka sprawe w
    sądzie wygrać.

    tomek r.
    gliwice.