eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze studiami uzupelniajacymi, przeciagniecie terminu.. › problem ze studiami uzupelniajacymi, przeciagniecie terminu..
  • Data: 2005-10-04 09:57:54
    Temat: problem ze studiami uzupelniajacymi, przeciagniecie terminu..
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    nan taki problem
    złozyłem podanie na studia uzupełniajace dzienne, termin był do 9tego
    wrzesnia, do 19/20go miałby być wyniki
    26tego dostaje pismo, ze kierunku nie uruchomią, bo było za mało
    chętnych, a było tak: w regulaminie min na grupe to 12 osob, są trzy
    specjalnosci i zgłosiło się na nie 10,8 i 5 osób.. ja byłem w tej
    najliczniejszej, ale nikt z dziekanatu nie zaproponował nikomu z tej 8ki
    czy 5tki zmiany specjalnosci..
    26tego dostaje pismo, ze kierunku nie uruchomia, bo za mało chetnych,
    ale zapraszaja mnie na zaoczne..
    dzwonie na inne uczelnie, ale termin na zaoczne mina tydzien wczesniej i
    maja komplet miejsc juz oblozony :(

    chcialem aby mnie przyjeli na IV rok i bym zrobił te 2 lata ostatnie,
    ale nie chcieli zasłanijąc się za duzymi roznicami (znalazli 4
    przedmioty, w sumie 9 kursów)

    co moge zrobic? czuje sie "stukniety na kase" :(
    a moze da rade jakos wskoczyc na ten IV rok?

    --
    pozdros
    icek