    From: Pawel Kohls <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z wykonawca zamowienia?
    Date: Sun, 25 Feb 2007 16:04:01 +0100

    witam serdecznie!

    mam nadzieje, ze na dobra grupe trafilem ;] jesli nie to mnie sprostujcie.

    sprawa wyglada w ten sposob.

    robie remont w domu, wymieniam wszystkie drzwi wraz z oscieznicami.
    w zamowieniu jest 5 szt. jednak w trakcie remontu wyszlo ze 5sztuka
    jednak nie bedzie potrzebna.
    zadzwonilem do firmy wykonujacej te drzwi, zapytac czy mozna zmniejszyc
    zamowienie o te jedna sztuke. okazalo sie ze drzwi jeszcze nawet na
    tasme nie poszly, wiec firma na tym nic nie traci. pan z firmy
    powiedzial mi ze zamowienia cofnac nie moge. nie mam umowy i nigdzie
    napisane ze zamowienie musze odebrac. wplacilem im jedynie zaliczne
    500zl. co mam teraz zrobic po 2 tyg drzwi sa ale 5szt lacznie z tymi
    niechcianymi.i nie bardzo wiem co mam zrobic. nie odbiore przeciez tej 5
    szt i strace 1500zl a to bedzie lezec. dowiedzialem sie tez, ze oni moge
    wziazc te drzwi w komis... ale na jaka cholere, skoro
    prawdopodobienstwo, ze kto bedzie chcial wlasnie taki model jest nikle,
    wraz wymiarami :/ ...
    zatem pytanie. czy jest jakis przepis na to?zeby odebrac te 4 sztuki a
    te 5 niech sobie laskawie wcisna w du... bo i tak za te jedna nie
    zaplace bo co ja z tym zrobie?

    jesli jest ktos w stanie pomoc, to bede bardzo wdzieczny.

    pozdrawiam

    Pawel K.