  • Data: 2004-01-13 14:28:10
    Temat: prawo naturalne człowieka
    Od: "Pawcio" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Mam pewien problem i postanowiłem zwrócić się z nim do Was, w nadziei ze mi
    ktoś może będzie mógł pomóc.Otóż musze napisać pracę na temat któregoś z
    dowolnie wybranych praw naturalnych człowieka...mam do tego wykorzystać
    głownie zasoby intenetu.Jednak ze znajomymi naprawde długo szukaliśmy i cos
    cieżko znalesć cokolwiek na ten temat poza ogólnikami i wąskimi
    definicjami.Nie chodzi mi o to że chce zrypać czyjąś pracę, chcę napisać
    swoją no ale na podstawie czegos muszę to zrobić.Byłbym wdzięczny za wszelką
    pomoc, linki itd...
    Pozdrawiam serdecznie
    Pawcio