eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo jazdy a brak potwierdzenia od UM złożenia wniosku na jego wymianę › prawo jazdy a brak potwierdzenia od UM złożenia wniosku na jego wymianę
  • Data: 2006-06-05 20:03:07
    Temat: prawo jazdy a brak potwierdzenia od UM złożenia wniosku na jego wymianę
    Od: "maximus" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oświećcie mnie czy się nie mylę. Czy od każdej instytucji państwowej i nie
    tylko jeśli składam dokument mogę żądać potwierdzenia jego złożenia? (jeśli
    jest jakiś paragraf czy ustawa to będę ukontentowany jeśli ktoś mi poda).
    Obawiam się takiej sytuacji że z powodu opieszałości urzędu i braku
    wydawania jakikolwiek potwierdzeń złożenia wniosku o zmianę prawa jazdy
    zostanę zatrzymany po 1.07 i nałożony karą jak by nie było z winy długiego
    terminu załatwiania sprawy przez Urząd Miasta.

    Czy jest jakiś termin ustawowo narzucony na UM wydział komunikacji w celu
    wydania nowego prawa jazdy ?

    Jesli tamt się powtarza to prosze o podanie adresu do watku już poruszanego.