  • Data: 2004-11-24 21:41:08
    Temat: prawa lokatora - najemcy
    Od: "Jerzy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki oto problem. Od 1947 r / tj od daty urodzenia mieszkam w kamienicy
    prywatnej, która do lat 80 była w zarządze Zrzesz. Właścic.Nieruchom - a
    potem zaistniał własciciel tej nieruchomości. Lokal ten zajmuję na podstawie
    przydziału wydanego 1942 i póżniej ratyfikowanego. - a w konsekwencji wyroku
    Sadu/ jako syn zmarłej głownej lokatorki, która była moja mama/ . Przy
    kamienicy usytuowane jest podwórze którego obszar został zastrzeżony do
    dyspozycji większościowego właściciela / kilka lokali - 2 - zostały
    sprzedane nowym właścicielom / Problem polega na tym iż jeden z nowych
    właścicieli jednego z mieszkań postanowił ograniczyć moje prawa do
    korzystania z podwórza zakazując mi tak wjazdu jak i parkowania na nim
    mojego samochodu.. Ponadto na bramie wjazdowej wywiesił znak " zakaz wjazdu
    w ulicę jednokierunkową " B-1 i skutkiem tego administracja odmawia mi
    wydania "identyfikatora" - nie wiem jakiego? . nadmieniam ,że inne samochody
    / niemieszkańcow" takie identyfikatory - podbno posiadają. Na ścianach
    budowli pomieszczonych na tym podworcu - wywieszone zostały tabliczki "
    zakaz parkowania" . W tej sytuacji czuję się szykanowany i nie wiem jak
    rozwiązać ten problem . Prosiłbym o wypowiedź w tym względzie prawników.
    Zdaje się, że w nowej Polsce wpadamy w niezłe tarapaty - Jerzy