  • Data: 2004-11-25 10:54:07
    Temat: Re: prawa lokatora - najemcy
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy" <m...@p...onet.pl> napisał
    "Podwórze , wydaje mi się stanowi - wspólną własność - wszystkich
    mieszkańców "

    Re : Ależ w kontekście ostatniego stwierdzenia sprawa wydaje się banalnie
    prosta. Idziesz do właściwego Sądu Rejonowego - Wydział Ksiąg Wieczystych.
    Mając numer KW nieruchomości (wszak twierdzisz, że jesteś
    współwłaścicielem - "wspólna własność= współwłasność") określasz swój udział
    we własności nieruchomości (podwórza) - np 234/1578 części. Bierzesz sobie
    taki wyciąg z księgi wieczystej i jeśli ktoś utrudnia Ci korzystanie z
    Twojej własności podlega .....
    Problem może wystąpić w przypadku, kiedy rzeczywiście coś Ci się tylko
    wydaje. Mnie też wydawało się, że stodoła sąsiada jest moja. A ten drań
    sąsiad nie dość, że mnie wysłał na Kubę, to jeszcze mi rzyć pokłuł widłami.
    I wtedy zorientowałem się w różnicy pomiędzy pojęciem "wydaje się", a "mam
    pewność". Komuno wróć !
    AR