  • 231. Data: 2019-06-08 07:55:35
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2019 o 01:58, J.F. pisze:

    > Chyba nic - technologia podobna.

    Żartujesz - zawiasy od razu wyszłyby z futryny;)

    > za to dawniej nie robili takich regałow ... albo takich slabych dzieci
    > https://www.rmf.fm/magazyn/news,12606,ikea-wycofuje-
    komody-ten-model-zabil-juz-8-dzieci.html

    Myślę, że wtedy po prostu nei było IKEI w Polsce i internetów. Tak na
    poważnie myślę, że śmiertelność wsród dzieci była większa niż teraz, ale
    nie było współczesnych dziennikarzy. Natomiast na pewno była niższ niż
    by się współczesnym wydawało, jakby się zastanowili czym się kiedyś
    dzieci bawiły i że w zasadzie to biegały samopas.

    > Ale to "swoja dzielnica", zjezdzona z banda.
    > A nie obce miasto widziane pierwszy raz w zyciu ...

    Powiem tak - problemów nie było, wszyscy wrócili, samolot odleciał o
    czasie z kompletem pasażerów. Teraz piasaliby o tym w fakcie i
    superekspresie.

    BTW - zabawna sytuacja - w całym samolocie była tylko nasza wycieczka
    plus dwójka opiekównów i jeszcze jeden pasażer. Potem się dowiedziałem,
    że to komunistyczny flying marshal - po tym jak przez pewien czas
    rozwinięciem LOT na miedzynarodowych było Lot Of Trouble, a na
    krajówkach Landing on Tempelhof.

  • 232. Data: 2019-06-08 08:09:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak mi sie wydaje, że nazim pewnego typu ludzi zwykle nie kończy się na
    > wspaniałej samodyscyplinie a efekty towarzyszące są dużo gorsze niż
    > butelka wina na łeb.

    Możesz mieć rację. Sugerujesz, że oni po prostu nie wyobrażają sobie, że
    można się napić a nie najebać? ;)

    Shrek

  • 233. Data: 2019-06-08 08:11:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co się okazało, niania miała cukrzycę
    > bez żadnej kontroli i okresowo odjeżdżała. Kto wie, czy to cctv nie
    > uratowało 2ch osób.

    Ile lat to dziecko miało, że znalezienie się poza łóźeczkiem miałoby
    oznaczać zgon?

    Shrek

  • 234. Data: 2019-06-08 08:25:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ile lat to dziecko miało, że znalezienie się poza łóźeczkiem miałoby
    > oznaczać zgon?

    Jakieś 2-3. Zostawiłbyś samego dzieciaka w tym wieku na parę gdzin bez
    opieki w domu? Nie bałbyś, że sobie pożuje jakiś kabel od lampy? W domu
    były schody z bramką oczywiście, ale młody opanował jej otwieranie już
    gdzieś w tym wieku. Albo by coś wziął do gęby i się zadławił.
    Wszystkiego się nie zabezpieczy i nie przewidzi.

    --
    Marcin

  • 235. Data: 2019-06-08 08:46:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakieś 2-3. Zostawiłbyś samego dzieciaka w tym wieku na parę gdzin bez
    > opieki w domu?

    Na parę godzin nie. Ale niania białkowa, niania elektroniczna, rodzice
    wpartujący się 7/24 w tą drugą...

> [...]
    > gdzieś w tym wieku. Albo by coś wziął do gęby i się zadławił.
    > Wszystkiego się nie zabezpieczy i nie przewidzi.

    No właśnie... Ale żeby od razu dwie nianie (i trzecie za monitorem)...
    Za chwilę pójdzie do szkoły, potem do liceum, będzie się szwędał po
    imprezach, laski wyrywał... I co wtedy - tak łatwo zrezygnujesz z
    "niani"? IMHO troszkę przesadzasz i raczej nie wyjdzie to młodemu na
    zdrowie w przyszłości. Bez obrazy - po prostu takie jest moje zdanie -
    rozumiem twoje, ale go po prostu nie podzielam.

    Sherk.

  • 236. Data: 2019-06-08 09:12:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zdrowie w przyszłości. Bez obrazy - po prostu takie jest moje zdanie -
    > rozumiem twoje, ale go po prostu nie podzielam.

    No ale co niby było nadmiarowe? Nikt przecież nie ślęczał jak sugerujesz
    nad cctv tylko zerknął z raz w ciągu dnia i trafiło. Dwie nianie, to
    przepraszam, ale jedna idzie w którymś momencie do domu i natralnie się
    zerka co dziecko. Cctv nie jest tu za wygodne. Miałem chować
    elektroniczną do szafy bo przychodziła białkowa? A reszta to standard
    jak oboje rodzice pracują.

    --
    Marcin

  • 237. Data: 2019-06-08 09:44:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale co niby było nadmiarowe? Nikt przecież nie ślęczał jak sugerujesz
    > nad cctv tylko zerknął z raz w ciągu dnia i trafiło.

    To po co wam te kamery, jak na nie nie patrzycie? ;)

    > A reszta to standard
    > jak oboje rodzice pracują.

    Nie wiem. U mnie oboje pracujemy i nie mamy elektronicznej. Jaki ona ma
    zasięg, że w pracy go widzicie?

    Tak jak pisałem - zastanów się co będzie jak się ze smyczy urwie - on
    sobie poradzi. Jak wy się będziecie z tym czuli, skoro teraz jesteście
    tak przywiązani do podglądania młodego;)

    Shrek

  • 238. Data: 2019-06-08 09:57:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To po co wam te kamery, jak na nie nie patrzycie? ;)

    Młody był z niania od jakiegoś 4. miesiąca. Dla naszego spokoju po prostu.

> [...]
    > sobie poradzi. Jak wy się będziecie z tym czuli, skoro teraz jesteście
    > tak przywiązani do podglądania młodego;)

    Ale jaki to ma związek z cctv? Obserwować to jeszcze nie oznaczy na nic
    nie pozwalać.

    --
    Marcin

  • 239. Data: 2019-06-08 10:11:14
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2019 o 19:06 <Kviat> pisze:

    > No i się wydało :)
    > Próbujesz nieudolnie przypieprzyć się na siłę, pod pretekstem
    > "merytoryczności", bo nie podobają ci się moje poglądy polityczne.

    Ze skrajną głupotą należy walczyć żywym ogniem, co niniejszym uczyniłem!
    Tylko tyle.

    Nigdy nie byłeś mądry i nigdy nie będziesz, zatem żadnych życzeń się nie
    spodziewaj.
    Spodziewam się jeszcze piany od pieniacza, w końcu to dowód na celność
    strzału - ugodzony może tak dłuuuuuugo :)
    Ale mimo wszystko ogłaszam EOT...

    --
    Trefniś

  • 240. Data: 2019-06-08 10:34:41
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 08.06.2019 o 09:44 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > sobie poradzi. Jak wy się będziecie z tym czuli, skoro teraz jesteście
    > tak przywiązani do podglądania młodego;)
    Tak mi się skojarzyło...
    https://www.imdb.com/title/tt5709250/videoplayer/vi2
    074261529?ref_=tt_ov_vi

    > Shrek