  • Data: 2004-06-24 06:47:09
    Temat: praca/staż i alimenty
    Od: p...@a...pl (Grucha) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem studentem i mam sądownie przydzielone alimenty od ojca.
    Praktycznie skończyłem już naukę, teraz pozostało napisanie pracy
    inżynierskiej i jej obrona gdzieś w okolicach kwietnia 2005r., więc
    będę miał dużo wolnego czasu i chciałbym go wykorzystać pracując. I
    tutaj moje pytanie, czy jeśli zatrudnię się w jakimś zakładzie pracy
    czy firmie to czy ojciec może wystąpić o niepłacenie alimentów? Jak to
    się ma w przypadku "normalnej" pracy oraz w przypadku stażu? A może
    lepiej pracować dorywczo, tylko czy w takim przypadku ojciec też nie
    ma czasem prawa wystąpić o niepłacenie? Zaznaczam że są to studia
    dzienne i w ostatnim semestrze przewidziane jest tylko seminarium
    dyplomowe raz w tygodniu.

    Pozdrowiam, Grucha