  • Data: 2004-06-25 06:01:11
    Temat: Re: praca/staż i alimenty
    Od: p...@a...pl (Grucha) szukaj wiadomości tego autora

    "bella" <b...@o...pl> wrote in message
    news:<cbdv1r$2k4$1@atlantis.news.tpi.pl>...

    > jak zaczniesz pracę- usamodzielnisz się. będzie stąć cie na utrzymanie
    > siebie....a twoja szkoła nie ma w tym momencie nic do rzeczy- ojciec będzie
    > mógł wystąpić do sądu.

    Dziekuje za odpowiedz, ale jeszcze jedno: czy jesli to nie bedzie
    praca legalna, tzn. nie bede podpisywal umowy o prace, rejestrowal sie
    w urzedzie (i nie wiem co jeszcze bo nigdy tego nie robilem), ale
    jedynie dogadam sie z pracodawca to czy wowczas ojciec tez ma podstawy
    do wystapienia do sadu i sad przychyli sie do jego wniosku?

    Pozdrawiam,
    Grucha