  • Data: 2004-11-27 20:08:37
    Temat: praca czy "nie praca" /umowa o prace/
    Od: "Mariusz \"maniek\" B." <maniekb@_NO-SPAM_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sytuacja hipotetyczno - "praktyczna":-))))

    jestem wlascicielem / a tym samym pracodawca/ prywatnej firmy. czy mam
    prawo zatrudnic na umowe o prace pracownika, placic za niego wszelkie
    swiadczenia, skladki - a nie bedzie on MIAL OBOWIAZKU przepracowania
    kilkudziesieciu godzin tygodniwo w firmie a jedynie BEDZIE MIAL
    obowiazek np zatelefonowania do szefa raz na miesiac i powiedzenia mu
    "dzien dobry" .
    "pozdruwy"