  • Data: 2003-01-18 23:48:34
    Temat: pozew, wpis tymczasowy- ile i jak?
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zlozylem pozew o rozwod.
    Sad wezwal do uiszczenia wpisu tymczasowego. Kwota 600 zl czyli max
    przewidziany przepisami, ale mniejsza o to.
    Pytanie: jak? (odreczny dopisek: "w znakach sadowych")

    Czy to znaczy ze mam pojsc do jakiejs kasy sadu, wylozyc 600zl gotowy na
    lade, dostac znaczki podobne do znanych mi skarbowych...

    I co dalej? Czy pani z biura podawczego ucieszy sie sygnatura akt?

    Czy i gdzie moge zaplacic karta? (jestem uczulony na noszenie gotowki i
    bezsensowna organizacje)
    Czy moge zaplacic przelewem? (nie pasuje mi zrywanie sie z roboty)

    Przy okazji: ten wpis jest jakby zaliczka na pokrycie oplat sadowych "za
    proces". Po zakonczeniu sprawy Sad ustali ile ta akcja ma mnie (nas?)
    kosztowac i doplace nadwyzke albo zostanie mi zwrocone.
    Od czego zalezy wysokosc tej oplaty? (poza moimi zarobkami)

    Na swoje usprawiedliwienie podaje ze nie jestem czestym gosciem w sadach, w
    odroznieniu od archiwum niusow ;-)

    --
    Alf/red/ chyba zbyt XXI-wieczny ;-)