eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopozew u umozliwienie zamieszkania ? - jak to fachowo nazwac ? › pozew u umozliwienie zamieszkania ? - jak to fachowo nazwac ?
  • Data: 2008-05-11 14:50:31
    Temat: pozew u umozliwienie zamieszkania ? - jak to fachowo nazwac ?
    Od: Krzysiek <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    potrzebuje wzor lub fachowa nazwe pozwu przeciwko wlascicielowi
    mieszkania ktory kilka lat temu wymusil na mnie wyprowadzke z tego
    lokalu nadal mam staly meldunek w tym mieszkaniu.
    jestem jedyna osoba tam zameldowana na stale. potrzebuje pozew o
    umozliwienie mieszkania mi w lokalu gdzie mam meldunek.

    czy moge wejsc z policja ?
    wywazyc drzwi i tam zmieszkac ? od konca maja mieszkanie bedzie puste -
    obecnie jest wynajmowane

    POMOCY !!!!!