  • Data: 2006-11-08 17:26:39
    Temat: potwierdzenie odbioru usprawiedliwienia
    Od: "Uczeń" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    chciałem się dowiedzieć, czy dając wychowawcy w szkole usprawiedliwienie mam
    prawo rządać potwierdzenia odbioru? (już drugi rok z rzędu jest tak, że
    przynosze uspr. a potem się okazuje, że mam bardzo dużo niesłusznie
    nieusprawiedliwionych godzin - wychowawca twierdzi, że usp. nie dostał).

    jeśli tak to jakie paragrafy kodeksu postępowania administracyjnego to
    regulują?

    czy jeśli mimo powoływania się na przepisy wychowawca odmówi podpisania
    potwierdzenia mam prawo wezwać policję i załatwiać sprawę w jej obecności?