  • Data: 2003-07-03 15:52:25
    Temat: postępowanie spadkowe
    Od: "alien" <a...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rodzeństwo mojego ojca wpierw zataiło śmierć babci (zmarła pół roku temu), a
    teraz się dowiedziałem nieoficjalnie, że podobno wszczeli postępowanie
    spadkowe. Ponieważ mój ojciec jest sparaliżowany po wylewie, chciałbym w
    jego imieniu stanąć na straży jego interesów. Proszę o informację gdzie mam
    się zgłosić (miejsce akcji Warszawa), jakie dokumenty złożyć lub co zrobić
    jeśli to nie jest prawdą i sam chciałbym uruchomić tę procedurę. Tyle tylko,
    że ja nie znam wszystkich spadkobierców ani niu umiem wycenić majątku
    babci...