  • 1. Data: 2007-02-06 21:52:05
    Temat: posiadanie i sciaganie mp3, legalne?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/258924.html?rfbaw
    p=1170798563.808

    I co z tego , jak udowodnic policji ze posiadane pliki mp3 sciagnelismy i
    nie udostepnialismy przy okazji?
    Pisza ze policja nie moze dzialac w sprawach cywilnych koncernow, i co z
    tego jak dziala wlasnie, pozatym to nie chroni nas przed utrata komputera.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2007-02-06 23:08:10
    Temat: Re: posiadanie i sciaganie mp3, legalne?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-02-2007 o 22:52:05 Jacek23 <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Pisza ze policja nie moze dzialac w sprawach cywilnych koncernow, i co z
    > tego jak dziala wlasnie, pozatym to nie chroni nas przed utrata

    Ten link juz chyba byl niedawno ... a co do udowadniania - nie my od tego
    jestesmy. Wyobraz sobie taka sytuacje: policjant mowi "to pan zabil tamte
    trzy osoby. musi pan udowodnic ze pan tego nie zrobil".

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 3. Data: 2007-02-07 07:59:59
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Wlasnie taka sytuacja bardzo prawdopodobna.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2007-02-07 08:05:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > tego jak dziala wlasnie, pozatym to nie chroni nas przed utrata komputera.

    Panie wladzo sciagnalem ze strony mp3000.net

    i co Ty na to ?

  • 5. Data: 2007-02-07 08:33:14
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Panie wladzo sciagnalem ze strony mp3000.net
    >
    > i co Ty na to ?

    Udowodnij....a komp nadal lezy i lezy....w magazynie....i polezy jeszcze
    dlugo.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2007-02-07 08:35:54
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@______o2.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:eqc18b$q0$3@inews.gazeta.pl...
    p=1170798563.808

    > Panie wladzo sciagnalem ze strony mp3000.net
    >
    > i co Ty na to ?

    Pan wladza chyba nie moze orzec i nawet sprawdzic tego czy to prawda. Tym
    zajma sie na ekspertyzie, na ktora zabiora Ci kompa :/

  • 7. Data: 2007-02-07 08:36:52
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@______o2.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Udowodnij....a komp nadal lezy i lezy....w magazynie....i polezy jeszcze
    > dlugo.

    no i teraz mam pyanie:
    przychodzi policja a ja nie mam dysku twardego w komputerze. robia
    przeszukanie chalupy, znajduja zepsuty, albo od razu im go daje mowiac, ze
    sie popsul wczoraj.
    i co? zabieraja kompa?

  • 8. Data: 2007-02-07 08:51:38
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Jacek23 wrote:
    > Wlasnie taka sytuacja bardzo prawdopodobna.

    Pała z konstytucji i z netykiety.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 9. Data: 2007-02-07 10:25:57
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 7 Feb 2007 09:33:14 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > Udowodnij....a komp nadal lezy i lezy....w magazynie....i polezy jeszcze
    > dlugo.

    Co ma udowadniać? To obowiązkiem prokuratora jest udowodnić skąd ściągałeś
    (lub co udostepniałeś). Jeśli takowego faktu stwierdzić nie mogą jak nic
    działa zasada domniemania niewinności i prosisz grzecznie o wydanie
    sprzętu.

    --
    ===Tomy===

    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,
    a potem pokona doświadczeniem."

  • 10. Data: 2007-02-07 10:32:02
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@______o2.pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > (lub co udostepniałeś). Jeśli takowego faktu stwierdzić nie mogą jak nic
    > działa zasada domniemania niewinności i prosisz grzecznie o wydanie

    a ile czasu na to maja? :>
    no i znanych przypadkow jest duzo, ze komp zniszczony albo podniszczony
    dostajesz.

    i mozesz sie odwolywac.
    no i co? co z tego, ze masz racje?
    i tak czekasz wpizdu czasu i nie wiesz co z tego bedzie.. :/