  • 1. Data: 2007-02-06 21:01:46
    Temat: rozwiązanie umowy o prace na czas określony- pytania
    Od: karolina <d...@v...pl>

    Witam,
    obecnie pracuję na umowe o prace na czas okreslony ( do 2008)w firmie od
    2 lat pół etatu.
    Chciałabym sie zwolnic i stad moje pytania :
    - jak najlepiej rozwiązac umowe, aby wygasła ona jak najszybciej?i jakie
    terminy wypowiedzenia mnie obowiązuja?
    - czy bedzie przysługiwało mi prawo do zasiłku?
    - i jak wygladałaby sprawa z zaległym urlopem? czy zakładajac , ze
    bedzie mnie obowiązywał np 30 dniowy okres wypowiedzenia, czy w tym
    czasie pracodawca ma obowiązek udzielic mi urlopu?

    z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam
    dann5_2006

  • 2. Data: 2007-02-08 13:23:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    karolina napisał(a):

    > - jak najlepiej rozwiązac umowe, aby wygasła ona jak najszybciej?

    Za porozumieniem stron.

    > i jakie terminy wypowiedzenia mnie obowiązuja?

    A jaki masz w umowie?

    --
    @2007 Johnson