    From: "Ania" <ania_ww[nospam]@op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: popełniłam przestępstwo
    Date: Thu, 30 Sep 2004 19:27:01 +0200
    Sender: a...@o...pl@qy138.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Kilka lat temu popełniłam błąd i postąpiłam niezgodnie z prawem. W zeszlym
    roku (pięć lat po fakcie) dostałam wezwanie do prokuratury gdzie złożyłam
    zeznania (zgodnie z tym co pamiętałam) a pani prokurator poradzila mi bym
    napisała wnisek o warunkowe umorzenie. Odbyły się dwa posiedzenia, które
    niczego nie wniosły, a potem trzecie po którym decyzja była taka by nie
    umażać. Od początku przyznałam się do winy i byłam gotowa oddać pieniądze o
    które się wtedy wzbogaciłam (400zł), decyzja sądu była dla mnie szokiem.
    Dlaczego nie przychylił się do mojej prośby??

    Oprócz mnie było trzech współwinnych. Nie chcę nikogo oceniać bo wszyscy
    popełniliśmy ten sam błąd ale o ile mnie kosztowało to b.dużo zdrowia o tyle
    mam wrażenie że po reszcie spływało to jak po kaczce, mieli już przestępstwa
    na koncie. Mam kilka pytań:
    1. czy mogę wnieść apelację by rozpatrzono mój wniosek indywidualnie?
    2. ile razy można się odwoływać i czy to ma w ogóle sens?
    3. jeśli dojdzie do rozprawy i zapadnie wyrok to czy dowie sie moj
    pracodawca? nie pracowałam będąc w prokuraturze i na akcie oskarżenia
    widnieję jako bezrobotna czy sąd mimo to mnie "znajdzie" i wyśle wyrok do
    pracy?

    Prosze o wskazowki co mam zrobic ewentualnie kontakt do adwokata z W-wy
    który podjałby sie mnie bronic.
    pozdrawiam
    Ania