  • Data: 2004-10-01 20:13:34
    Temat: Re: popełniłam przestępstwo
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Ania <ania_ww[nospam]@op.pl> w poscie
    news:cjkarh$gis$1@news.onet.pl napisal, co nastepuje:

    > Moj zawod zwiazany jest z bankowoscia.
    >
    > 3. sad umarza warunkowo postepowanie wyrokiem i dane o tym trafiaja
    > do KRK Czy ma rozumiec ze tak czy inaczej moja kariera w tym kierunku
    > jest niemożliwa??

    1. Dane trafiaja do KRK - chociaz nie jest to to samo co prawomocne
    skazanie. Jesli uprawniony pracodawca wystapi z zapytaniem do KRK to dowie
    sie o warunkowym umorzeniu - chociaz jesli gdzies tam jest napisane, ze
    "osoby skazane prawomocnym wyrokiem nie moga pracowac tu i tu" to Ciebie to
    nie dotyczy.

    2. dane nie trafiaja tam na zawsze - po pewnym czasie sa usuwane (chyba
    okres proby + pol roku)

    3. sama napisalas, ze musisz PONIESC KARE - poniesc kare nie znaczy tyle, ze
    jakies tam postepowanie sie odbedzie. Kara to kara ze wszystkimi jej
    konsekwencjami - takze perturbacjami w zyciu zawodowym... - niestety

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.