  • 111. Data: 2019-06-05 06:38:58
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale tak nie można bo nie mielibysmy tu o czym dyskutować.

    Czemu nie można - chcesz ignorować oczywiste fakty? Prokurtura jest
    organizacją polityczną, podległą bezpośrednio ministrowi, lubującemu się
    w ręcznym kierowaniu śledztwami przeciwko lekarzom. Dodatkowo w
    ostatnich dwóch latach wielokrotnie dawała dowody swojego zaangażowania
    politycznego, oraz "promundurowego". Jej wiarygodność w takich sprawach
    jest zbliżona do "trybuny ludu" - również będącej organem partii. Takie
    czasy...

    Shrek

  • 112. Data: 2019-06-05 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > że nagrywa "cwaniak" to zrobili
    > ściśle wg przepisu.

    Czy dobrze zrozumiałem ze nagrywajacy interwencje = cwaniak
    (pejoratywnie)?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 113. Data: 2019-06-05 14:51:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.06.2019 o 02:23, Marcin Debowski pisze:
    [...]
> [...]
    >zaangażowania politycznego, oraz "promundurowego". Jej wiarygodność w
    >takich sprawach jest zbliżona do "trybuny ludu" - również będącej

    Ale z drugiej strony - czasem zdarza im sie policjantow oskarzyc.

    J.

  • 114. Data: 2019-06-05 15:45:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.06.2019 o 01:38, Marcin Debowski pisze:

    >Dwie uwagi - po pierwsze _wydaje_ mi się, że zawsze robi się
    >diagnostykę obrazową w przypadku urazu głowy (ikoniczny już menel na
    >SORze).

    Wydaje mi sie, ze w tym przypadku jednak nie zrobili.
    Bo jakby zrobili, to:
    -widac, ze jest uraz ... to by chyba by lekarka nie przepuscila,
    -gdyby przepuscila ... cos by chyba rzecznik dodal, ze zlekcewazyla
    widoczne objawy.
    -gdyby nie bylo widac ... to nie powinno byc zarzutow, choc kto tam
    proroka wie,

    Badanie bylo w szpitalu wojewodzkim, wiec zakladam, ze tomograf tam
    maja.

    Wynika mi, ze jednak nie zrobili tomografii.
    Pacjent byl pijany i nie uznala za stosowne ?

    A to w sumie tomograf powinien byc, czy raczej rezonans ?

    No coz, poczekamy, zobaczymy ... moze ...
    Bo pismaki pewnie zainteresowanie stracily i sprawy sledzic nie beda.

    J.

  • 115. Data: 2019-06-05 15:50:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-06-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >No ale to nijak nie implikuje, że pobili go na komisariacie, wręcz
    >wskazuje na inną, zupełnie realną możliwość.

    No jak nie jak tak ?
    Pacjent ma orzeczony lekki uraz, a trzy godziny pozniej zlamana
    czaszke - to kiedy i gdzie zlamali ? :-)

    >https://portalplock.pl/pl/11_wiadomosci/22523_tragi
    czna_mier_19_letniego_piotra_zarzuty_dla_lekarki_i_r
    atownika.html#
> [...]
    >od
    >przeprowadzania badań obrazowych, laboratoryjnych i ewentualnie
    >obserwacji szpitalnej, błędnie zakładając że stan 19-latka
    >podyktowany
    >jest wpływem alkoholu."

    >Wcześniej: "[..]Zebrano obszerny materiał dowodowy, zasięgnięto
    >opinii
    >biegłych z Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego."

    >Ptanie co stwierdzili biegli: (a) że bezwarunkowo w tej sytuacji
    >nalezy
    >zrobić badania obrazowe, czy (b) powinna była stwierdzić jednak

    Tam dalej napisali, ze mial zlamane kosci czaszki, wiec odrzucamy
    "trudny do zauwazenia obrzek mozgu" .

    J.

  • 116. Data: 2019-06-05 15:53:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-04 o 18:31, J.F. pisze:

    >Badanie DNA nie udowadnia kto zabił, udowodnia kto miał styczność.
    >I jak się okazało nie było to prawdą.

    Ale sad o tym nie wiedzial, i uznal, ze ma "twardy" dowod.

    >Durniami są to i durnie zabili.
    >Czytasz prasę to powinieneś wiedzieć że nie oni pierwsi.

    Ale prokurator jednak lekarce postawil zarzuty.

    J.

  • 117. Data: 2019-06-05 16:24:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.06.2019 o 01:38, Marcin Debowski pisze:

    Ja zacznę od innego pytania, które mi sie nasunęło. Skoro koledzy
    wezwali pogotowie ratunkowe do kolegi, który po prostu upadł, to skąd
    sie tam jeszcze przed przyjazdem karetki wzięli policjanci? Gdybyśmy to
    wiedzieli, to coś podejrzewam, ze wiele można by wyjaśnić. Bo cała ta
    historia wydaje mi się po prostu dziwna.

  • 118. Data: 2019-06-05 16:54:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Może odwołali, bo dali kolesiowi pałą przez głowę i nie chcieli żeby
    >się wydało.

    Przy ludziach ? Malo prawdopodobne.

    >Bo trudno uwierzyć, że policjant nie zdawał sobie sprawy, że
    >"urzędowo, to on tego nawet zrobić nie mógł" i musieli się bardzo
    >postarać, skoro "nawet technicznie nie za bardzo do zrealizowania".

    No wlasnie ... ale moze maja dobre uklady w CPR, wszak pewnie czesto
    wzywaja karetke ..

    J.

  • 119. Data: 2019-06-05 16:57:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.06.2019 o 18:35, J.F. pisze:

    >Odszkodowanie to od tego, komu udowodnisz, że stratę ci uczynił.

    Taaa ... lekarka niewinna, policjant nie winien.

    >Obstawiam, że po zakończonym procesie karnym, to od organu
    >właścicielskiego tego, kogo skażą.

    Organ wlascicielski byc moze nawet ten sam, ale jak lekarki nie skażą
    ?

    Czy od razu zakladac sprawe cywilna policji, bo jak lekarki nie skaża
    za 5 lat, to sie przedawni :-)

    J.

  • 120. Data: 2019-06-05 16:59:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.06.2019 o 17:34, J.F. pisze:

    >Już Ci pisałem, ze jest nawet kilka metod sądowych metod obliczania.

    Ale ten pewnie jakas srednia metode stosuje, i wychodzi mu 1 promil,
    to czemu 0.9 mialoby byc duzo ?

    >Aaa! Nie zrozumiałem.

    >Musi być lekarz. Na izbie jest po prostu na zmianie. Jak chcesz w
    >aresztach osadzić, to trzeba jechać na SOR.

    No chyba, ze areszt ma lekarza na etacie ... czy wystarczy uprawniony
    policjant ?

    J.