  • 311. Data: 2024-08-22 22:02:02
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A ja próbowałem i wiem, ze nie zawsze działa.

    Ale na ogół działa. Wysyłanie zdjęć z bagna _na_ogół_ nie działa jako
    lokalizacja, a ty upracie twierdzisz że jest lepsze od czegoś co jak
    jest transmisja danych i widok na niebo to _na_ogół_ działa.

    > Po prostu nie podzielam tego fragmentu z "mądrzejsi". Reszta by obleciała.

    Skoro piszesz głupoty, że MMSy nie działają w oparciu o pakietową
    transmisję danych w ten sam sposób co szeroko pojęty "internet", to ci
    co ci tłumaczą że tak jest są w tym konkretnym przypadku mądrzejsi. A
    nie powinni, bo ty się przedstawiasz jako spec od bezpieczeństwa
    teleinformatycznego. Wnioski każdy we własnym zakresie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 312. Data: 2024-08-22 22:02:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie. łodzią i przy7ciągało do strumyków.

    Więc powinieneś rozważać specjalistyczny odbiornik do nawigacji wodnej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 313. Data: 2024-08-22 22:03:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie szukali.

    Więc z tego wynika, że nie działa, bo cię nie znaleźli:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 314. Data: 2024-08-22 22:09:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2024 o 22:02, Shrek pisze:
    > Ale na ogół działa. Wysyłanie zdjęć z bagna _na_ogół_ nie działa jako
    > lokalizacja, a ty upracie twierdzisz że jest lepsze od czegoś co jak
    > jest transmisja danych i widok na niebo to _na_ogół_ działa.

    To nie kwestia tego, co na ogół działa. To kwestia tego, czemu zdjęcie
    mogło być dokładniejsze.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 315. Data: 2024-08-22 22:10:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2024 o 22:03, Shrek pisze:
    > Więc z tego wynika, że nie działa, bo cię nie znaleźli:P

    I to jest takie właśnie Twoje wnioskowanie idioty. Teraz będziesz z tym
    walczył uparcie i z polotem. Ja Ci po prostu odpisuję na Twoje głupoty.
    Ciekawe kiedy zrozumiesz to.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 316. Data: 2024-08-23 06:21:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie kwestia tego, co na ogół działa.

    Czyli znów zczynasz twierdzić, że nie twierdziłeś że na bagnach GPS nie
    działa?

    GPS/GSM/AED - jeden pies;)

    > To kwestia tego, czemu zdjęcie
    > mogło być dokładniejsze.

    Zasadniczo nie powinno - chyba że ona siedziała dokładnie w tej
    wyimaginowanej kapliczce.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 317. Data: 2024-08-23 06:22:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I to jest takie właśnie Twoje wnioskowanie idioty.

    Emotka widział? Zdajesz sobie sprawę że właśnie swoje wnioskowanienie
    nazwałeś wnioskowaniem idioty?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 318. Data: 2024-08-23 08:07:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.08.2024 o 17:54, Shrek pisze:

    > Precyzyjnie rzecz biorąc masz rację - mms nie daje internetu, ale to ta
    > sama transmisja danych co interenet.

    Nie ta sama bo na jakimś obszarze możesz mieć tylko usługę MMS.

  • 319. Data: 2024-08-23 13:40:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.08.2024 o 08:07, io pisze:

    > Nie ta sama bo na jakimś obszarze możesz mieć tylko usługę MMS.

    No więc, jak już "czepiamy się", to rozmowa głosowa oraz SMS jest też
    pewną formą transmisji danych. O tym, że próba połączenia wiąże się z
    transmisją danych do sieci z żądaniem połączenia, to już nie wspomnę, bo
    by to niektórym tu "mózg rozsadziło".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 320. Data: 2024-08-23 16:57:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie ta sama bo na jakimś obszarze możesz mieć tylko usługę MMS.

    Podobnie jak możesz mieć wykupiony abo na onlyfans albo nie mieć. Nie
    zmienia to sposobu transmisji

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!