  • 391. Data: 2024-09-22 03:26:48
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-18, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > dzis zrobiłem inny test - dwa telefony obok siebie.
    > Róznica pozycji rzedu 0.1 sekundy, czyli ok 3m, w miarę stabilna.
    >
    > Jestem trochę ździwiony.
    > Oba telefony Xiaomi, ale różnych typów.
    >
    > W dodatku się okazało, ze jeden podaje wysokość MSL, drugi - obie,
    > ale to tylko jeden program obie pokazuje
    > (GPSTest, nie mylić z "GPS Test").
    >
    > Normalnie, to nie wiadomo która jest pokazana :-)
    >
    > 3m do znalezienia osoby na bagnie starczą.

    Byłem wczoraj w jungli. Dokładność pinezki od rzeczywistej lokalizacji
    tak w obrębie 1-2m. Zresztą zasięg gsm był fatalny, no ale skoro udało
    mi sie wbić pinezkę to jakiś był, albo się mapa zbuforowała.
    Sygnał trochę pływa jak się idzie (tak na kilka metrów), ale to tez może
    wynikać z mojego telefonu, który okazał się pod tym względem mocno do d.

    --
    Marcin

  • 392. Data: 2024-09-22 09:37:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Sygnał trochę pływa jak się idzie (tak na kilka metrów), ale to tez może
    > wynikać z mojego telefonu, który okazał się pod tym względem mocno do d.

    Podsumowując - wszystkim działa, tylko Robertowi nie.

    "Użytkownik z czarnej listy - zamykam wątek";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 393. Data: 2024-09-23 20:31:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Sep 2024 17:27:36 +0200, Shrek wrote:

    > A zapomniałby - spradziłem - park od 50 do 100 metrów do różnych
    > adresów. Udostępnianie linkiem - do niczego nie przyciąga i link
    > pokazuje dokładnie te współżendne co powinny być z dokładnością do kilku
    > metrów pod drzewami. Niespodzianką było to że jak udostępniasz linkiem,
    > to jest to link do twojej pozycji, która potem się już nie aktualizuje,
    > więc jak udostępnisz linkiem i pójdziesz w pisdu, to twoja pozycja się
    > nie zmienia. Jak na apkę google maps to jest aktualizowana.

    Bo są dwie możliwosci - udostępnić pinezkę, i swoją lokalizację.
    Ta druga pokazuje zmiany, ale nie jestem przekonany, ze lepsza.
    No chyba, ze cel faktycznie się rusza.

    J.

  • 394. Data: 2024-09-23 20:35:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Sep 2024 01:26:48 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Byłem wczoraj w jungli. Dokładność pinezki od rzeczywistej lokalizacji
    > tak w obrębie 1-2m. Zresztą zasięg gsm był fatalny, no ale skoro udało
    > mi sie wbić pinezkę to jakiś był, albo się mapa zbuforowała.

    Mapa się trochę buforuje (mozna tez zbuforować celowo), pinezke uda
    się wbić zawsze, ale ... przetransmitowanie to juz troche danych
    wymaga.
    Szczególnie, że to link skrócony - ktos musi skrócic, ktos rozwinąć.

    > Sygnał trochę pływa jak się idzie (tak na kilka metrów), ale to tez może
    > wynikać z mojego telefonu, który okazał się pod tym względem mocno do d.

    Jakby się przyciągał, to chyba by nie pływał :-)

    no ale przyciąganie może być gdzieś przy transmisji pinezki.

    J.

  • 395. Data: 2024-09-23 21:03:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.09.2024 o 20:31, J.F pisze:

    > Bo są dwie możliwosci - udostępnić pinezkę, i swoją lokalizację.
    > Ta druga pokazuje zmiany, ale nie jestem przekonany, ze lepsza.
    > No chyba, ze cel faktycznie się rusza.

    Jestem przekonany że klikałem udostępnij lokalizację - normalnie szło to
    na inną apkę GM. Ale jak udostępnilem linkiem to statyczną lokalizację
    bez updejtów - przyznam że trochę mnie to zaskoczyło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 396. Data: 2024-09-24 02:08:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-23, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wymaga.
    > Szczególnie, że to link skrócony - ktos musi skrócic, ktos rozwinąć.

    W każdym razie pineskę wbiłem na rozwidleniu ścieżek, które były
    widoczne na mapie, a potem sprawdzałem weryfikująć link i na tych
    oparach łączności pokazałe mi praktycznie to samo miejsce.

    > Jakby się przyciągał, to chyba by nie pływał :-)

    Nie wygląda, żeby przyciągało bo wyszedł taki trochę zygzak w stosunku
    do ściezki, która szedłem. Ale tu tez taka uwaga, że to by jeszcze inny
    odbiornik, zegarek Samsunga z wbudowanym gps'em, któremu zreszta odp...
    od czasu do czasu i potrafi mi zalogowac pozycję o kilka km od
    rzeczywistej. Plus, że to wszystko w ruchu. Pinezka statycznie.

    --
    Marcin