  • Data: 2002-03-15 17:45:00
    Temat: podzial mieszkania
    Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    po rodzicach otrzymalismy z bratem mieszkanie w spadku. Zostalo
    przeprowadzone postepowanie spadkowe, wydane orzeczenie. Nikt niczemu nie
    zparzeczal. Oboje jestesmy tam zameldowani z rodzinami. Z ta tylko roznica
    ze brat tam mieszka, a ja nie. Teraz zaistniala koniecznosc sprzedazy tego
    mieszkania i podzial uzyskanej kwoty. Niestety, brat nie zgadza sie na
    polowe, argumentujac, ze to on ponosil wszelkie koszty zwiazane z oplatami
    remontowymi, wymiana instalacji, domofonu itp. Czy ma racje ? Przeciez caly
    czas mam okresolone ze nalezy mi sie polowa spadku. Zreszta przeciez nie
    placicl mi nic za uzytkowanie tej mojej polowy.
    Wiem, ze to wszystko glupio brzmi, ale coz...czasami i w rodzinie bywaja
    dziwne konflikty.

    Lev-al