  • 221. Data: 2013-07-15 06:05:45
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Panowie! Inwektywy tu nic nie dają. Czy nie możemy dyskutować na gruncie
    > faktów? Jakiego przestępstwa dopuścił sie chuligan poza zakłoceniem
    > spokoju publicznego. Takie zakłócenie stanowi wykroczenie. Takie
    > wykroczenie na pewno nie współgra z obroną konioeczną polegającą na
    > bezpośrednim ataku na sprawcę przy pomocy niebezpiecznego narzędzia.

    Daj sobie spokoj.
    To juz nie jest dyskusja, tylko monolog z beretem.
    Szkoda twojego czasu.

  • 222. Data: 2013-07-15 08:41:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.07.2013 02:26, hiki o! pisze:

    > Udowodnij, ze klamie.

    Patrz: przepisy penalizujące chuligańskie wybryki.

    Jak np. rzucanie się na kogoś z kijem.

  • 223. Data: 2013-07-15 08:48:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.07.2013 02:34, hiki o! pisze:

    > Czyli: chuliganstwo ok,

    Bredzisz.

    > nie wolno chuliganow bic ani samosądzic. OK.

    Podobnie jak nie wolno spalić na stosie kogoś, to wejdzie do jakiegoś
    kościoła i nasra na ołtarz.

    Ale można wszcząć przeciwko niemu postępowanie karne.

    > Dziadek byl na swoim.

    Nie był.

    > Dziadek bronil swojego.

    Nie bronił. Mścił się.

    > Dziadek nie chcial miec na
    > swoim chuligana.

    Chodnik nie był "jego" a jak chuligan zachował się sam dziadek.

  • 224. Data: 2013-07-15 13:10:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.07.2013 13:16, Z_D pisze:

    > Nie po mojej mysli są wasze dywagacje i dzielenie
    > włosa na czworo, by znaleźć jak najwiecej okolicznosci łagodzacych
    > dla agresora/bandziora a nie - dla napadnietego (dziadka).

    Dziad napadł! Nie stanowiącego aktualnie zagrożenia człowieka stojącego
    na publicznie dostępnych chodniku!

    > Dlaczego nie weźmiecie dziadka w obrone??????

    Z takiego samego powodu, z jakiego nie wezmę Stalina w obronę. Może i
    chciał porządek zaprowadzić, ale metody były bandyckie.

    Pijaczek jak najbardziej powinien zostać ukarany za zakłócanie spokoju,
    ale nie takimi bandyckimi metodami!

    [ciach]

    > Nie, nie musisz odpowiadac.
    > Ja zakończyłem tym postem sledzenie tego watku.
    > (zresztą, i tak - było ono baaardzo wybiórcze).

    Tupnięcie nogą + foch, czyli mentalność i dyskusja na poziomie
    5-letniego rozwydrzonego bachora.

  • 225. Data: 2013-07-15 13:16:58
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <krr1rp$hfu$3@dont-email.me> witek napisal(a):

    > NIE ODPOWIEDZIALES NA ZADNE PYTANIE!

    Nie. Bo nie bede sie przyłaczał do waszej sfory ujadajacej na dziadka.
    I peplał sliny, jedynie i tylko dla gimnastyki szarych komórek.
    Nic sensownego nie wynika z waszego pryskania sliną .

    Nie mam czasu na takie durnoty.
    Mam nadzieje ze sad bandziorowi dowali,nie bacząc na wasze usilne próby
    relatywizowania przejawów zezwierzecenia wsród pokolenia JP2

    > Czyzby nie po twojej mysli?

    Tak, znaczy -nie.
[...]
    Teraz, dla symetrii,powinienem załozyc watek o temacie odwrotnym.
    Moze i tak zrobię. ;)

    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

  • 226. Data: 2013-07-15 14:12:45
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.07.2013 08:48, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Nie był.

    > Nie bronił. Mścił się.

    > Chodnik nie był "jego" a jak chuligan zachował się sam dziadek.

    No i wlasnie o tym pisze - prawo stoi po stronie chuligana/intruza.
    PRecyzujac dokladnie czego nie wolno temu, kogo "napastuje" chuligan.

    Chuligana nie wolno dotknac.

    Za to chuligan moze wszystko.

    zen.aspx

  • 227. Data: 2013-07-15 14:16:49
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.07.2013 13:10, Andrzej Lawa wrote:

    > Dziad napadł! Nie stanowiącego aktualnie zagrożenia człowieka stojącego
    > na publicznie dostępnych chodniku!

    Tak, dziad napadl bogu ducha winnego, dobrego i zapewne poboznego
    obywatela, ktory muchy by nie skrzywdzil, i ogolnie brzydzi sie
    przemoca. Nie smieci, nie halasuje. Zawsze grzeczny i pomocny. Nie pije,
    nie pali, w bojki sie nie wdaje.

    Cnota i wzor do nasladowania.

    Oto polskie prawo, a moze nawet nie samo prawo co mentalnosc osob
    wyznajacych religie prawa.

    zen.aspx

  • 228. Data: 2013-07-15 14:18:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.07.2013 14:12, hiki o! pisze:

    > No i wlasnie o tym pisze - prawo stoi po stronie chuligana/intruza.

    Nie, nie stoi po stronie chuligana - jakby ten chuligan z drągiem
    przeżył, to spokojnie zostałby skazany za swój chuligański napad.

    > PRecyzujac dokladnie czego nie wolno temu, kogo "napastuje" chuligan.

    Właśnie sęk w tym, że chuligan z pałką, psem i gazem zaatakował
    człowieka, który nikogo ani nikogo w danym momencie nie napastował.

    Obrona konieczna dotyczy BEZPOŚREDNIEGO zagrożenia. I tylko kompletny
    idiota będzie próbował rozszerzyć ją na zemstę.

    Tam ten piwem za swoje chuligańskie zakłócanie spokoju jak najbardziej
    powinien zostać ukarany - stosowną grzywną. Nie waleniem pałką po głowie.

    > Chuligana nie wolno dotknac.
    >
    > Za to chuligan moze wszystko.

    Jak zwykle bredzisz/kłamiesz.

  • 229. Data: 2013-07-15 14:23:14
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.07.2013 14:18, Andrzej Lawa wrote:

    > Właśnie sęk w tym, że chuligan z pałką, psem i gazem zaatakował
    > człowieka, który nikogo ani nikogo w danym momencie nie napastował.

    Nie musisz ciagle przypominac o zasadzie 15 milisekund.

    > Jak zwykle bredzisz/kłamiesz.

    Serio? Widziales jakies opory intruza przed:

    - piciem piwa w miejscu publicznym

    - kopaniem drzwi

    - "zabawa" domofonem

    - sklepania ryja staremu czlowiekowi, nawet innemu chuliganowi

    - odejscie bez udzielenia pomocy pobitemu czlowiekowi

    jak widzisz - chuligan ma w dupie prawo - a w tym watku skupiacie sie
    (bo nie tylko ty) na tym, czego dziadek nie powinien, bo uplynelo wiecej
    niz 15 milisekund od kopania w drzwi przez intruza.

    i wychodzi jasny przekaz:

    - dziadek: glupek, chuligan, napadl to zginal

    - intruz: spokojny czlowiek pijacy piwo na chodniku, ktory zostal
    napadniety gdy oddawal sie poboznej kontemplacji

    zen.aspx

  • 230. Data: 2013-07-15 14:24:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.07.2013 14:16, hiki o! pisze:

> [...]
    > obywatela, ktory muchy by nie skrzywdzil, i ogolnie brzydzi sie
    > przemoca. Nie smieci, nie halasuje. Zawsze grzeczny i pomocny. Nie pije,

    I znowu prezentujesz jakieś urojenia.

    Pilnie potrzebujesz pomocy psychiatrycznej.

    Apeluję, byś jak najszybciej poddał się leczeniu, zanim zabijesz kogoś,
    kto ci się "nie podoba" lub ktoś zabije ciebie, jak w ataku szału
    sprujesz kogoś "karać w imieniu Księżyca" (czy jakie umocowanie sobie
    uroisz).