  • 211. Data: 2013-07-14 21:09:16
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.07.2013 18:28, hiki o! pisze:

    > Rozbicie drzwi to proba wtargniecia. Skoro intruz wdziera się siłą,
    > niszczac przy tym blokady to co to jest jak nie proba a po robiciu drzwi
    > - wtargniecie.

    Niczego nie zniszczył. Przestań powoływać się na swoje UROJENIA.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 212. Data: 2013-07-14 21:11:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.07.2013 19:09, hiki o! pisze:

    > Szkoda, ze sie porobilo, jak porobilo, ale za mojej mlodosci ochrona
    > lala nas czym popadnie jak buszowalismy np. po terenie budowy. Wtedy
    > kazdy wiedzial, ze "za czyn zabroniony" nie bedzie Policji tylko albo
    > szybkie nogi albo bolaca dupa.

    No, albo mogliby po prostu zastrzelić.

    To, że tobie się ckni za "najlepszymi" czasami Stalina i spółki to jest
    tylko i wyłącznie twój problem umysłowy.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 213. Data: 2013-07-14 21:21:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.07.2013 19:29, hiki o! pisze:

    > Ale to stary czlowiek byl, i procesy myslowe u niego przebiegają
    > inaczej, wolniej, i to powinno być tez dla niego okolicznoscia lagodzaca.

    To ty masz co najmniej z tysiąc lat...

    [ciach]

    > I do tego j.w. - w czasach mlodosci dziadka, gdy on wybil szybe lub
    > chuliganil to dostawal kijem, pasem, czymkolwiek w dupsko. Nikt nie
    > wzywal policji, bo nie bylo wychowania bezstresowego.

    A za czasów jego dziadka można było kupić czarnego niewolnika, zaś za
    czasów jego ojca homoseksualizm był karalny.

    I co, k*.*wa z tego?

    Usprawiedliwiałbyś go jakby sobie Murzyna na smyczy trzymał albo rzucał
    się z kijem na gejów idących pod rękę?

    Jego działanie było bezprawne. KROPKA.

    [ciach]

    > Widziales 50-latka na deskorolce? W czapeczce hipstera?

    Tak.

    [ciach]

    > Dlaczego wrocil zamiast brac nogi za pas widzac dziadka z kijem?

    Bo odwracanie się tyłem do kogoś, kto zamierza się na ciebie kijem to
    prosta droga do roztrzaskanej potylicy.

    [ciach]

    > Ano wlasnie - a tutaj mamy smierc w wyniku reakcji intruza.

    Kłamiesz.

    > Chyba ze... grupa na nich ruszy do boju.

    Albo rozwinie skrzydła i zacznie robić nalot lotem koszącym donośnie
    ćwierkając.

    > Policjant nie, bo on jest "umocowany" prawnie do przestrzegania
    > przepisow.

    Nie tylko policjant, ignorancie.
    [ciach]

    > Niestety prawo chroni chuliganow, nie uczciwych ludzi.

    Kłamiesz.

    [ciach]

    > Pisalem juz "stary chuju, spale cie zywcem jak bedziesz spac" albo
    > "wiem, gdzie mieszka twoja wnuczka i corka, zgwalce je obie".

    To tylko twoje chore urojenia (skryte pragnienia?).

    [ciach]

    > A ja nie wiem na czym polega. Nie uczyli mnie w szkole. Dziadka pewnie
    > tez nie.

    Jeśli nie potrafisz - nie pchaj się na afisz.

    > Ano wlasnie, czyli stwarzal ze dziadek poczul sie zagrozony. Bo
    > intruzi/chuligani powinni uciekac, powinni sie bac Policji oraz kary za
    > to, ze jak zrobia cos komus to za to odpowiedza.

    No to wynocha stąd, bo inaczej poczuję się zagrożony i będę miał prawo
    łeb ci kijem rozwalić (wg twojej "logiki").

    [ciach]

    > No ja zaly czas o tym, ze nie chodzi mi o to, czy dziadek mial prawo,
    > ale o tym, ze wszyscy na nim wieszaja psy, a przeciez jego agresywny(?)
    > atak moze miec wytlumaczenie

    Tak, może głos w głowie mu to kazał zrobić.

    [ciach]

    > Dlaczego takiego ryzyka kary/konsekwencji nie widze w przypadku intruza,
    > w koncu pobil kogos (zapomnijmy, ze zabil, bo znow sie zaczniemy klocic).
    >
    > Ale pobil kogos i nic mu za to nie grozi.

    Bo się BRONIŁ przed BEZPRAWNYM ATAKIEM.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 214. Data: 2013-07-15 00:52:11
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Niczego nie zniszczył. Przestań powoływać się na swoje UROJENIA.

    Lawa, ty nie myślałeś o jakimś dobrym psychiatrze?
    Ty wiesz - gołąb, szachy i te takie tam....

  • 215. Data: 2013-07-15 02:11:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:51e32ba5$0$20012$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com.
    ..

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Lawa, ty nie myślałeś o jakimś dobrym psychiatrze?
    > Ty wiesz - gołąb, szachy i te takie tam....

    Panowie! Inwektywy tu nic nie dają. Czy nie możemy dyskutować na gruncie
    faktów? Jakiego przestępstwa dopuścił sie chuligan poza zakłoceniem spokoju
    publicznego. Takie zakłócenie stanowi wykroczenie. Takie wykroczenie na
    pewno nie współgra z obroną konioeczną polegającą na bezpośrednim ataku na
    sprawcę przy pomocy niebezpiecznego narzędzia.

  • 216. Data: 2013-07-15 02:26:33
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.07.2013 21:21, Andrzej Lawa wrote:

    > Kłamiesz.

    Udowodnij, ze klamie.

    zen.aspx

  • 217. Data: 2013-07-15 02:27:26
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.07.2013 21:08, Andrzej Lawa wrote:

    > Ręce opadają... NICZEGO NIE BRONIŁ, TUMANIE OCIĘŻAŁY UMYSŁOWO, BO NIC
    > NIE BYŁO W TYM MOMENCIE ZAGROŻONE!

    tak, wiem zasada 15 milisekund. Po tym czasi enastepuje calkiem inna
    sytuacja.

    zen.aspx

  • 218. Data: 2013-07-15 02:28:29
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.07.2013 02:11, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:51e32ba5$0$20012$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com.
    ..

    > Panowie! Inwektywy tu nic nie dają.

    Gdzie tu widzisz inwektywe? :)

    zen.aspx

  • 219. Data: 2013-07-15 02:33:09
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.07.2013 20:40, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Łatwo. Chłopie. To widać bez wiekszego problemu. Dziadek już nie jeden
    > raz coś takiego test

    dlaczego w moim cytacie jest polowa tego co ja napisalem i czesc czegos,
    czego nie jestem autorem?

    > To czasem było"z przekązem".

    Skoro na tej grupie tak ą i ę wszyscy sa za doslownym i literalnym
    traktowaniu slow, prosze zaznaczac "z przekasem" w jakis sposob :]

    > Cóż, w tym wypadku po prostu miał rację.

    Czyli uwazasz, ze intruz zareagowal wlasciwie?

    zen.aspx

  • 220. Data: 2013-07-15 02:34:54
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.07.2013 20:41, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Brak przyzwolenia dla samosądu.

    Czyli: chuliganstwo ok, nie wolno chuliganow bic ani samosądzic. OK.

    > Dziadek nie znał swojego wieku, jak wybiegał z klatki?

    Dziadek byl na swoim. Dziadek bronil swojego. Dziadek nie chcial miec na
    swoim chuligana.

    Yo cyba normalne.

    Malo kto chce miec pod klatka łobuzerie

    zen.aspx