  • Data: 2005-03-31 20:25:20
    Temat: platny parking i dane osobowe
    Od: "antec" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanko: co moze zrobic "wlasciciel" parkingu
    znajac tylko numer rejestracyjny pojazdu ... pare razy
    pozwolilem sobie zaparkowac gdzies na platnym
    niestrzezonym ale takim gdzie oplata nie jest pobierana
    przy wjezdzie i wyjezdzie (trzeba sie samemu pofatygowac)
    - raz zabrali mi (oni albo abonamentowiec ktorego podparkowalem)
    kawalek mojego samochodu zeby zmusic mnie do pojscia
    do budki ale wkurzyli mnie tak, ze nie mialem zamiaru z nimi rozmawiac.
    Drugi raz pracownik pofatygowal sie do mnie - wyzwal mnie od
    cwaniaczkow i zapytal rachunek czy faktura ... tez zignorowalem ...

    Poniewaz samochod nie jest moj mam pytanie czy moga
    dopasc wlasciciela znajac tylko numer i nie mogac znac
    dokladnego czasu parkowania (wiedza tylko, ze ktos kogos
    podparkowal jesli abonamentowiec przyjdzie do nich i powie).
    nie chodzi o parking z parkomatem i straz miejska tylko
    o prywatna firme zarzadzajaca jakims kawalkiem ...
    moga dotrzec do wlasciciela samochodu ? wlasciciel
    samochodu moze mnie nie wskazac ?

    thanks