  • 41. Data: 2004-01-28 20:49:50
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-28 20:01, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > zerknelam w ceny w googlach bo jestem posiadaczką psa i nie orientuję się w
    > cenach malych zwierząt - sądziłam, ze są one rzędu kilku -kilkunastu
    > zlotych, z racji swoich gabarytów.

    tylko blagam, powiedz, ze nie studiujesz prawa, bo bo jezeli kierujesz
    sie taka logika, nie mowiac o innych Twoich cechach, to.....

    marcin

  • 42. Data: 2004-01-28 20:51:59
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-28 15:30, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Na marginesie zdecydowanie jestem za przymusowym OC na psy. Ja mam takowe
    > wykupione na mojego pupila. Gdbyby kiedykolwiek doszło do jakiegos wypadku
    > roszczenia kierowane są do TU i to ulatwia zycie obu stronom. Nie jest to
    > wysoki koszt - rzędu kilkudziesięciu zlotych w skali roku a kwota
    > ubezpieczenia to 100k.

    ale po co? przeciez Twoj piesek jest bardzo lagodny i dobrze ulozony, a
    ryzyko, ze cos sie stanie z Twojej/jego winy jest rowne zeru. po co
    wydajesz kase na ubezpieczenie???

    marcin

  • 43. Data: 2004-01-28 20:57:50
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Serdecznie dziękuję, ale jestem pesymistycznie nastawiony.
    > Leżę i zerkając w monitor układam sobie mówkę_przeprosiny
    > jaką mu jutro będę musiał powiedzieć. (oby nie)
    Nie. Kiedyś u mojego wilka wykryto guza w jamie brzusznej guza większego niż
    męska pięść.
    Diagnoza: ok 3 miesięcy. Zażądałem operacji wyraźnie zaznaczając, że bez
    względu na stan pies ma operację przeżyć (ma być wybudzony).
    Guz był nieoperacyjny, pies był silny, operację przeżył.
    Diagnoza pooperacyjna: 3-4 tygodnie.
    Zastosowałem na własną rękę preparat Tołpy w tabletkach, stopniowo
    zwiększałem dawki.
    Pies żył jeszcze półtora roku, niemal do końca (miał 13,5 roku) w pełni sił.
    Kiedy przed wyjazdem na urlop poszedłem z nim do weterynarza (który go
    operował) po obrożę antykleszczową, to ten zbaraniał i wydukał, że był
    pewien, że jego już nie ma.
    Musisz walczyc.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 44. Data: 2004-01-28 22:08:38
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.##>

    Marcin wrote:

    > tylko blagam, powiedz, ze nie studiujesz prawa, bo bo jezeli kierujesz
    > sie taka logika, nie mowiac o innych Twoich cechach, to.....

    to?
    bo Twoje obawy(?) są całkiem słuszne...

    KG

  • 45. Data: 2004-01-28 23:08:05
    Od: Bradb<b...@p...fm>

    Ludzie !!!
    Spieracie sie tu o jakies "pirdoly" o to czy jamnik jest mniejszy a
    doberman wiekszy!! Przeciez nie o to wtym wszystkim chodzi!!
    Jezeli nawet odrzucic wszystkie inne sprawy(mniejszy - wiekszy,grozny
    czy nie) to jedna jest nie do obalenia; pies powinien sie znajdowac
    pod opieka osoby ktora jest wstanie nad nim zapanowac!!!!!
    Nie rozumiem co to za pisanie, ze fretka rozdraznila psa czy nie!! to
    jakas bzdura! pomijajac przklady z dziecmi, bo tu sprawa bylaby
    oczywista (dla mnie jest, ale dla "Innych" jak widac nie), jezeli by to
    byla osoba z kotem na rekach i pies zaatakowal by kota, nie osobe ,
    ktora pewnie tez by poranil, to tez by bylo rozwazane czy
    kot "zachecil" psa czy nie!!! Zaatakowal i juz !! nie widze tu nic co by
    podlegalo watpliwosci!!
    Nie wspone juz o wypowiedziach Pani H., ktore raczej pasowalyby do
    porad dla wlasciciela psa i koncika jak skutecznie wykpic sie od
    odpowiedzialnosci, a nie tu.
    Na koniec konkluzja juz wczesniej uzyta: zastanowcie sie ludzie co
    piszecie, popatrzcie jak wy byscie sie poczuli i pomyslcie jakiej rady
    byscie oczekiwali, a nie piszcie o "pirdolach" i nie rozwazajcie rzeczy i
    pojec ktore nie maja znaczenia!!!! Takie dyskusje proponuje prowadzic
    na "kolku filozoficznym".
    Pozdrawiam

    PS:Przy podejmowaniu jakichkolwiek decyzji sad kieruje sie opinia
    bieglego, lub literatury fachowej, a takowa podaj, ze Ladrador jest
    psem DUZYM!!!!!!!!! Jak "ktos" chce sie z tym spierac na
    zasadzie "mniejszy od mojego", to .... brak mi slow. Na prawde mam
    nadzieje , ze "ta" osoba nie bedzie kiedys roztrzygala o sprawach o
    wiele mniej istotnych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 46. Data: 2004-01-28 23:26:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > ale po co? przeciez Twoj piesek jest bardzo lagodny i dobrze ulozony, a
    > ryzyko, ze cos sie stanie z Twojej/jego winy jest rowne zeru. po co
    > wydajesz kase na ubezpieczenie???

    Dlatego skarbie, że jestem praworządną obywatelką? W nowelizacji o której
    wspominałam jest to juz wymagane, ja po prostu zrobiłam to wczesniej. A ze
    kosztuje to grosze - 15zl dla Twojej informacji to jest to niewielka cena,
    za swiety spokoj od oszolomów Twojego pokroju.:-))

    HaNkA

  • 47. Data: 2004-01-28 23:30:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    >sądziłam, ze są one rzędu kilku -kilkunastu
    >
    > tylko blagam, powiedz, ze nie studiujesz prawa, bo bo jezeli kierujesz
    > sie taka logika, nie mowiac o innych Twoich cechach, to.....

    A co tu widzisz nielogicznego? Widziales ceny malych futrzaków? Te, z
    którymi sie zetknęlam - chomik, szczur, królik, swinka morska nie
    przekraczaly kilkunastu zlotych - AFAIR kroliki oscyluja ok 50zl. Skad niby
    u licha mialabym wiedziec ze zwykly tchórz jest rownowartoscia 1/4 jakiegos
    rasowego psa?

    Zastanawia mnie to Twoje nadużywanie wielokropków, to problem psychiczny czy
    nieznajomość znaków przestankowych?:-)

    HaNkA

  • 48. Data: 2004-01-28 23:31:30
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.##> napisał w wiadomości

    > to?
    > bo Twoje obawy(?) są całkiem słuszne...

    Dziękuje za pamięc:-) Coraz bardziej podoba mi sie wizja tego zawodu:-))
    Będę po 5latach studiów i następnych mękach aplikacyjnych walczyć w sądzie o
    200zl więcej za tchórza:-)) Aż warto zakuwać po nocach:-))

    HaNkA

  • 49. Data: 2004-01-28 23:35:57
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Bradb" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Spieracie sie tu o jakies "pirdoly"

    Takie pierdoły w sądzie mogą okazać się ważne:-))

    >koncika jak skutecznie wykpic sie od
    > odpowiedzialnosci,

    Koncik to jakies małe konto?:-)) A jeśli chodzi o porady jak sie wykpić od
    odpowiedzialności to chyba jestes nowy na grupie:-)) Połowa jak nie więcej
    pytań o poradę to własnie pytania jak uniknąc płacenia rachunków, mandatów
    etc:-))

    >Przy podejmowaniu jakichkolwiek decyzji sad kieruje sie opinia
    > bieglego, lub literatury fachowej, a takowa podaj, ze Ladrador

    Nie znam takiej rasy:-) A czy podaje za "Ladrador" jest psem agresywnym?:-))

    > ze "ta" osoba nie bedzie kiedys roztrzygala o sprawach o
    > wiele mniej istotnych.

    Mniej?:-) Też mam taką nadzieję:-)) Juz bardziej bzdurnej sprawy chyba by
    się nie dalo wymyslic:-)

    HaNkA

  • 50. Data: 2004-01-28 23:37:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Hanka jest najwiekszym autorytetem w tym i wszystkich innych
    > wszechswiatach

    Dziękuję za uznanie:-)) Niestety o Tobie tego samego nie da sie
    powiedzieć:-)

    HaNkA