    From: Bradb<b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies zagryzl fretke
    Date: 28 Jan 2004 23:08:05 GMT

    Ludzie !!!
    Spieracie sie tu o jakies "pirdoly" o to czy jamnik jest mniejszy a
    doberman wiekszy!! Przeciez nie o to wtym wszystkim chodzi!!
    Jezeli nawet odrzucic wszystkie inne sprawy(mniejszy - wiekszy,grozny
    czy nie) to jedna jest nie do obalenia; pies powinien sie znajdowac
    pod opieka osoby ktora jest wstanie nad nim zapanowac!!!!!
    Nie rozumiem co to za pisanie, ze fretka rozdraznila psa czy nie!! to
    jakas bzdura! pomijajac przklady z dziecmi, bo tu sprawa bylaby
    oczywista (dla mnie jest, ale dla "Innych" jak widac nie), jezeli by to
    byla osoba z kotem na rekach i pies zaatakowal by kota, nie osobe ,
    ktora pewnie tez by poranil, to tez by bylo rozwazane czy
    kot "zachecil" psa czy nie!!! Zaatakowal i juz !! nie widze tu nic co by
    podlegalo watpliwosci!!
    Nie wspone juz o wypowiedziach Pani H., ktore raczej pasowalyby do
    porad dla wlasciciela psa i koncika jak skutecznie wykpic sie od
    odpowiedzialnosci, a nie tu.
    Na koniec konkluzja juz wczesniej uzyta: zastanowcie sie ludzie co
    piszecie, popatrzcie jak wy byscie sie poczuli i pomyslcie jakiej rady
    byscie oczekiwali, a nie piszcie o "pirdolach" i nie rozwazajcie rzeczy i
    pojec ktore nie maja znaczenia!!!! Takie dyskusje proponuje prowadzic
    na "kolku filozoficznym".
    Pozdrawiam

    PS:Przy podejmowaniu jakichkolwiek decyzji sad kieruje sie opinia
    bieglego, lub literatury fachowej, a takowa podaj, ze Ladrador jest
    psem DUZYM!!!!!!!!! Jak "ktos" chce sie z tym spierac na
    zasadzie "mniejszy od mojego", to .... brak mi slow. Na prawde mam
    nadzieje , ze "ta" osoba nie bedzie kiedys roztrzygala o sprawach o
    wiele mniej istotnych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info