  • 1. Data: 2004-01-28 06:42:20
    Temat: gromadzę materiały na budowę domu,
    Od: Meg<o...@w...pl>

    czy można dokonać w jakiejkolwiek formie odliczenia VAT-u za
    zakupione materiały budowlane za 2003 rok lub ,czy będzie można
    skorzystać z odliczenia za rok obecny. Jeśli istnieje jakaś możliwość to
    proszę o pomoc. Jeśli nie można, to czy lepiej kupować bez Vat-u?
    pozdrawiam Meg

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-28 12:30:10
    Temat: Re: gromadzę materiały na budowę domu,
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Meg" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli masz już pozwolenie na budowę, to odliczasz na ogólnych zasadach.
    Jeśli nie, to nie ma budowy, więc i nie ma odliczeń.

  • 3. Data: 2004-01-29 06:55:09
    Od: Meg<o...@w...pl>

    Mam pozwolenie na budowę z datą październik 2003 rok.
    Jak dalej mam postępować w kwestii tych odliczeń, tzn co można, bo
    słabo się orientuję. Proszę jeszcze o jakieś informacje.