  • Data: 2007-03-26 17:59:25
    Temat: pelnoletni + nieletni spadkobiercy...
    Od: "Smok na Skarbach" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Problem jest nastepujecy ( moze jeszcze nie jest ale sie szykuje ).
    Swego czasu nastapil wypadek i moja mam zostala wdowa, majac wtedy 2
    nieletnich dzieci i mieszkanie ktore stalo sie przedmiotem rozprawy
    spadkowej gdzie ustanowiono spadkobiercow jako moja mame i moja
    siostre i brata. Sprawa miala miejsce prze 1985 roku kiedy to sie
    urodzilem.
    Teraz mam wziela sie za pozadkowanie spraw, aby ustrzec nas przed
    klopotami gdy jej zabraknie, i juz wiadomo ze moja siostrzyczka
    bedzie generowala problemy.
    Mam kilka pytan w zwiazku z ta sprawa:
    1) Jak wyglada udzial osob nieletnich w spadku, czy jest taki sam jak
    pelnoletnich ( czyli mieszkanie dzielone na 3 rowne czesci ), czy w
    jakis inny sposob?
    2) Jak bedzie dzielony majatek po smierci mamy?

    Prosze o informacje, narazie chce