eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopęknięte okno, reklamacja i co z tego wynikło...pęknięte okno, reklamacja i co z tego wynikło...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pęknięte okno, reklamacja i co z tego wynikło...
    Date: Fri, 10 Feb 2006 21:16:40 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <dsisb7$31m$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat15.mnc.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1139602601 3126 193.151.115.19 (10 Feb 2006 20:16:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Feb 2006 20:16:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: VWihoh9A5YbJUHTO5Qs2BFlL+RLLhE7L
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:365859
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Niedawno pytałem szanownych grupowiczów w temacie, który krótko przypomnę, i
    powiem co dalej...

    Otóż ze 3 miesiące temu wymieniłem sobie w domu (w bloku) okna na nowe
    (plastikowe).
    Okna założyła pobliska firma, oczywiście mam na to fakturę, w której zostały
    zakupione.

    W nocy z 16 na 17 stycznia szyba w największym oknie wzięła sobie i pękła
    (wielkie pęknięcie rozpoczynające się od krawiędzi okna i biegnące do środka
    wewnętrznej szyby). Tak po prostu - wieczorem okno było jeszcze ok, a rano -
    już nie. Noc była wtedy wyjątkowo mroźna - może jakieś naprężenie, czy
    coś...

    No więc moja dziewczyna poszła rano złożyć reklamację.
    Pani w firmie najpierw się strasznie zdziwiła, a potem powiedziała, że ona
    reklamację przyjmuje, ale "niech się pani przygotuje, że reklamacja nie
    będzie uznana, bo takie szyby nie pękają". Oczywiście nie dała żadnego
    pokwitowania o przyjęcie reklamacji, ani nic.
    Wobec tego, następnego dnia (18 stycznia) zanieśliśmy pisemą reklamację, z
    opisem sytuacji i żądaniem reklamacyjnym wymiany szyby, oczywiście na kopii
    poprosiliśmy o potwierdzenie przyjęcia.

    Jakiś tydzień temu przyszedł jakiś "fachowiec", popatrzył na szybę, coś tam
    sobie ponotował i poszedł.
    A wczoraj dostaliśmy pismo z firmy (wysłane 7 lutego), że reklamacja nie
    będzie uznana.

    No, nie jest chyba dziwne, że dostałem piany :)

    I teraz mam pytanie - rozumiem, że zmieścili się w tych 14 dniach na
    rozpatrzenie reklamacji (bo chyba chodzi o 14 dni roboczych ?).
    Jeżeli tak - to co teraz ? Oczywiście nie mam zamiaru się dać wydutkać, i -
    czy najpierw iść do Federacji Konsumentów, czy od razu do Sądu ?

    Jeżeli tak, to jak napisać pozew ? itp ? Podpowiedzcie maluczkiemu.

    Pozdrawiam.

    Piotr.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1