  • Data: 2008-08-28 15:35:42
    Temat: pedofilia a czat...
    Od: "krzysiek" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, przeczytałem artykuł na internecie, gdzie wypowiada się Pan Radosław Gwis
    na temat nakłaniania nieletnich do współżycia przez czat:
    http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/wydarzenia
    /795218.html

    Jest napisane, że taka propozycja złożona przez dorosłego mężczyznę dziewczynce
    poniżej 15 roku życia jest niekaralna, czy nadal tak jest?Z kolei w polskim
    prawie jest paragraf:
    Art. 200. § 1. Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do obcowania płciowego
    lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania takiej
    czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto utrwala treści pornograficzne z udziałem
    takiej osoby.

    Nie mam się do kogo zwrócić, a mam pewien problem z córką.
    --
    pozdrawiam
    krzysiek