  • 31. Data: 2007-12-01 09:40:39
    Temat: Re: office 2007 dla firm za 199
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    William napisał(a):

    > Jak chcesz w hurtowni kupić coś na osobę fizyczną ?

    Osoba fizyczna - po spełnieniu pewnych warunków - też może kupować -
    i w hurtowni, i w makro.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 32. Data: 2007-12-01 11:31:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 01 grudzień 2007 10:06
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fir82o$cuj$1@news.onet.pl>):

    > Jeszcze raz: zgodnie z prawem podatkowym sprzedawca nie może odmówić
    > wystawienia faktury VAT.

    Jeszcze raz: i może nie udzielić ci rabatu dla osoby fizycznej jeśli chcesz
    koniecznie fakturę na dane przedsiębiorstwa.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 33. Data: 2007-12-01 11:32:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 01 grudzień 2007 10:36
    (autor William
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fir9v9$hst$1@news2.ipartners.pl>):

    > Jak chcesz w hurtowni kupić coś na osobę fizyczną ?

    No o hurtowni specjalnie nie pisałem, żeby nie było reacji, że kryterium
    jest hurt. Aczkolwiek masz rację, w hurtowniach często nie kupisz nawet
    jako przedsiębiorca, jeśli nie działasz w danej branży.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 34. Data: 2007-12-01 11:34:41
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    januszek napisał(a):

    > Rzecz dyskusyjna bo KK 278. §2. Czyli imo jak kupi i trzymać bedzie na
    > półce to jak wyzej a jak kupi i będzie używać to to już się łapie na KK.

    bzdura

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 35. Data: 2007-12-01 11:56:03
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    >

    > Jeszcze raz: i może nie udzielić ci rabatu dla osoby fizycznej jeśli chcesz
    > koniecznie fakturę na dane przedsiębiorstwa.

    Ale jeśli już sprzedał po danej cenie, to ma obowiązek wystawić
    fakturę na żądanie klienta. A faktura dla osoby fizycznej wykonującej
    działalność gospodarczą może tak samo wyglądać jak faktura dla osoby
    fizycznej nie wykonującej działalności gospodarczej.

  • 36. Data: 2007-12-01 12:47:10
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > To ić do makro i kup tam jako osoba fizyczna z ulicy.

    Ktoś tu mówił o Makro? Przeoczyłem czy sam to sobie wymyśliłeś?
    Makro jest "zamkniętym klubem", mają karty wstępu, które wydają
    według swoich kryteriów (głównie chodzi o prowadzenie dg ale nie
    wiem czy tylko).

    > Możesz kupić za cenę XXXX albo z rabatem, ale rabat nie przysługuje
    > przedsiębiorcom, kropka.

    Nie wydziwiaj. Mówimy o konkretnym produkcie, który jest wystawiony
    na półce sklepu z konkretną ceną. W chwili kupna nikt mnie nie
    sprawdza czy aby nie prowadzę dg. A choćby chciał to nie ma takiego
    prawa. Dozwolony sposób użytkowania (nie: krąg nabywców) wynika
    wyłącznie z licencji o której sprzedwca powinien uprzedzić i nic
    ponad to.

  • 37. Data: 2007-12-01 14:18:23
    Od: "Andrzej" <s...@i...the.space>

> [...]
    > Makro jest "zamkniętym klubem", mają karty wstępu, które wydają
    > według swoich kryteriów (głównie chodzi o prowadzenie dg ale nie

    Nie do końca jest tak czarno jak piszesz. Czasami Makro, Selgros i czy
    inne "hurtownie" wpuszczają do tego kręgu ludzi nie prowadzących dg.
    Oczywiście nie ma sensu zabiegać o to dla kupna samego pakietu
    software'u ale przy okazji będziesz mógł zrobić odrobinę tańsze zakupy.

> [...]
    > prawa. Dozwolony sposób użytkowania (nie: krąg nabywców) wynika
    > wyłącznie z licencji o której sprzedwca powinien uprzedzić i nic

    Masz rację, ale żyjemy w dzikim kraju w którym nikt nie przestrzega norm
    dobrego handlu. Każdy z każdego chce wycisnąć maksymalnie dużo dutków
    stąd twoje i moje rozterki.

    Jeśli twoja DG jest związana z tworzeniem oprogramowania (wystarczy wpis
    w REGON'ie) to zainteresuj się pakietem MAPS (Microsoft Action Pack
    Subscription) proponowanym takim właśnie firmom. W tym pakiecie
    znajdziesz: 10 licencji na MS Windows XP Pro, 10 licencji na MS Vista
    Pro, 2 licencje na najbardziej rozbudowanego Office'a Enterprise 2007,
    serwery, narzędzia, upgrade'y, szkolenia etc. w 100% legalne do jak
    najbardziej komercyjnego użytku (lecz bez możliwości odsprzedania), a
    wszystko to za 299 USD rocznie (czyli około 750 zł).

    Zobacz na: http://www.microsoft.com/poland/partner/maps/default
    .mspx

    Andrzej

  • 38. Data: 2007-12-01 15:31:45
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > Makro jest "zamkniętym klubem", mają karty wstępu, które wydają
    > według swoich kryteriów (głównie chodzi o prowadzenie dg ale nie

    Makro czy Selgros są po porstu hurtowniami (nie sklepami). Tak samo jak np.
    Action.

  • 39. Data: 2007-12-01 17:05:23
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    maslo pisze:

    > Dzieki za odpowiedz
    >
    > Pozostaje zakup pakietu za 600zl

    niekoniecznie, jest tez Microsoft Works SE 9.0 (bylo dolaczone do NEXT
    3/2007) 100% kompatybilne z MS Office 2007

    jest za darmo (trzeba ogladac reklamy z boku ekranu)
    ale za 115 zl mozesz te reklamy wylaczyc

  • 40. Data: 2007-12-01 18:42:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > bzdura

    Potrafisz mnie przekonać, czy ku muzom piszesz?

    j.