  • 41. Data: 2007-12-01 21:56:55
    Temat: Re: [OT] office 2007 dla firm za 199
    Od: Abu <a...@w...pl>

    maslo pisze:
    > Niestety openOffice odpada
    >
    > nie obsluguja progamowania VBA

    Jeżeli konieczny jest akurat VBA to faktycznie odpada. Ale jeżeli
    potrzebne jest w pakiecie możliwość porgramowania to do wybour jest
    Pyton, javascript, ora OO.basic.

    http://forum.esperanto.org.pl/ - Kial Vi ne parolas en tiu cxi lingvo?
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Prosty język dla każdego!
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Easy language for everyone!

  • 42. Data: 2007-12-02 08:41:49
    Temat: Re: office 2007 dla firm za 199
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    januszek napisał(a):

    > Potrafisz mnie przekonać, czy ku muzom piszesz?

    uzyskal prorgam legalnie (od osoby uprawnionej) wiec to czy jest
    zaintalowany czy lezy na polce nie ma namniejszego znaczenia, bylo
    wielokrotnie tutaj przerabiane

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 43. Data: 2007-12-02 09:11:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 01 grudzień 2007 12:56
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <firi0o$45e$1@news.onet.pl>):

    > Ale jeśli już sprzedał po danej cenie, to ma obowiązek wystawić
    > fakturę na żądanie klienta. A faktura dla osoby fizycznej wykonującej
    > działalność gospodarczą może tak samo wyglądać jak faktura dla osoby
    > fizycznej nie wykonującej działalności gospodarczej.

    Ale rzadko wygląda. Poza tym, na DG musi mieć NIP a na OF nie musi, więc
    wystarczy że sprzedawca nie wpisze NIP-u.

    Poza tym, ,,musi'' wygląda w naszych realiach różnie. Np. Onet parę lat temu
    odmawiał mi wystawienia faktury na sprzedaną usługę. Wot tak, bo są wielcy
    i mądrzy i ,,oni tylko pośredniczą'' (a kasę wpłacałem na ich konto i
    zamawiałem przez ich system sprzedaży). Nie sprawdzałem jak teraz to
    wygląda, bo mi kasy szkoda na testy.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 44. Data: 2007-12-02 09:15:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 01 grudzień 2007 16:31
    (autor William
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <firup4$st9$1@news2.ipartners.pl>):

    > Makro czy Selgros są po porstu hurtowniami (nie sklepami). Tak samo jak
    > np. Action.

    a) Makro nie jest hurtownią, a zwykłym targowiskiem, tylko że przeznaczonym
    dla przedsiębiorców. U nas niczym się nie różni od np. pobliskiego Reala,
    tylko właśnie bramką nie wpuszczającą OF oraz całkowitym brakiem obsługi,
    która w Realu szczątkowo występuje. Co prawda głównie w postaci
    sprzątaczko-rozkładaczy, więc w zasadzie też jakby nie.

    b) Hurtownia jest w ogóle pojęciem względnym, bo dla jednego hurt to 10
    sztuk a dla drugiego 1000000.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 45. Data: 2007-12-02 16:26:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > uzyskal prorgam legalnie (od osoby uprawnionej) wiec to czy jest
    > zaintalowany czy lezy na polce nie ma namniejszego znaczenia, bylo
    > wielokrotnie tutaj przerabiane

    Acha, wiec fakt, ze "osoba uprawniona" warunki opisala w Licencji
    pominiemy bo?

    j.

  • 46. Data: 2007-12-02 16:53:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:

> [...]
    > wielcy i mądrzy i ,,oni tylko pośredniczą'' (a kasę wpłacałem na ich konto
    > i zamawiałem przez ich system sprzedaży). Nie sprawdzałem jak teraz to

    Mógł mieć rację. W końcu od PayPala, Moneybookers ani z Polcardu,Ecardu i
    innych też byś faktury nie dostał ;)

    p. m.

  • 47. Data: 2007-12-02 16:54:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    januszek wrote:

    > Acha, wiec fakt, ze "osoba uprawniona" warunki opisala w Licencji
    > pominiemy bo?

    Bo nie wnosi nic do sprawy. Od opisania czegośtam w warunkach licencji osoba
    uprawniona nie przestała być osobą uprawnioną.

    p. m.

  • 48. Data: 2007-12-02 17:22:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Bo nie wnosi nic do sprawy. Od opisania czegośtam w warunkach licencji osoba
    > uprawniona nie przestała być osobą uprawnioną.

    Jest napisane "bez zgody osoby uprawnionej" a warunki zgody sa opisane w
    Licencji wiec uzytkowanie ktorych zabrania Licencja jest wlasnie tym co
    wyczerpuje termin "bez zgody".

    j.

  • 49. Data: 2007-12-02 18:12:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 02 grudzień 2007 17:53
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fiuo92$s20$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Mógł mieć rację. W końcu od PayPala, Moneybookers ani z Polcardu,Ecardu i
    > innych też byś faktury nie dostał ;)

    Nie wiem, nie znam.... Ale to dość dziwne... Czyli ja mogę pobierać kasę i
    nie wystawiać rachunków, bo usługę zamawiam u innych?
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 50. Data: 2007-12-02 18:53:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:

> [...]
    >
    > Nie wiem, nie znam.... Ale to dość dziwne... Czyli ja mogę pobierać kasę i
    > nie wystawiać rachunków, bo usługę zamawiam u innych?

    No właśnie kluczowe dla sprawy jest czy *ty* zamawiasz u innych, czy *twój
    klient* (zakładając że w tym przypadku ty to odpowiednik Onetu).

    Pierwszy z brzegu przykład: kupujesz coś na Allegro i korzystasz z płatności
    allegro. Nie wpadłoby ci do głowy żeby od allegro się domagać faktury, nie?

    p. m.