    From: "Andrzej" <s...@i...the.space>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: office 2007 dla firm za 199
    Date: Sat, 1 Dec 2007 15:18:23 +0100

    > Ktoś tu mówił o Makro? Przeoczyłem czy sam to sobie wymyśliłeś?
    > Makro jest "zamkniętym klubem", mają karty wstępu, które wydają
    > według swoich kryteriów (głównie chodzi o prowadzenie dg ale nie
    > wiem czy tylko).

    Nie do końca jest tak czarno jak piszesz. Czasami Makro, Selgros i czy
    inne "hurtownie" wpuszczają do tego kręgu ludzi nie prowadzących dg.
    Oczywiście nie ma sensu zabiegać o to dla kupna samego pakietu
    software'u ale przy okazji będziesz mógł zrobić odrobinę tańsze zakupy.

    > Nie wydziwiaj. Mówimy o konkretnym produkcie, który jest wystawiony
    > na półce sklepu z konkretną ceną. W chwili kupna nikt mnie nie
    > sprawdza czy aby nie prowadzę dg. A choćby chciał to nie ma takiego
    > prawa. Dozwolony sposób użytkowania (nie: krąg nabywców) wynika
    > wyłącznie z licencji o której sprzedwca powinien uprzedzić i nic
    > ponad to.

    Masz rację, ale żyjemy w dzikim kraju w którym nikt nie przestrzega norm
    dobrego handlu. Każdy z każdego chce wycisnąć maksymalnie dużo dutków
    stąd twoje i moje rozterki.

    Jeśli twoja DG jest związana z tworzeniem oprogramowania (wystarczy wpis
    w REGON'ie) to zainteresuj się pakietem MAPS (Microsoft Action Pack
    Subscription) proponowanym takim właśnie firmom. W tym pakiecie
    znajdziesz: 10 licencji na MS Windows XP Pro, 10 licencji na MS Vista
    Pro, 2 licencje na najbardziej rozbudowanego Office'a Enterprise 2007,
    serwery, narzędzia, upgrade'y, szkolenia etc. w 100% legalne do jak
    najbardziej komercyjnego użytku (lecz bez możliwości odsprzedania), a
    wszystko to za 299 USD rocznie (czyli około 750 zł).

    Zobacz na: http://www.microsoft.com/poland/partner/maps/default
    .mspx

    Andrzej