  • Data: 2005-01-03 11:08:29
    Temat: odwołanie od decyzji
    Od: "Karolina" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otrzymałam decyzję Samorządowego Kolegium Odwoławczego dla mnie negatywną,
    mogę się od niej odwołać w ciągu 30 dni do Wojewódzkiego Sądu
    Administracyjnego za pośrednictwem tegoż Kolegium. Moje pytanie jest takie:
    czy do tego odwołania które prześlę ponoszę jakieś koszty, opłaty, znaczki
    skarbowe? Nie poinformowano mnie o tym, więc może nie. A jeśli ponoszę
    koszty, to jak mam je opłacić i w jaki sposób potwierdzić że opłaciłam.
    Dzięki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Karolina